Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuksen oireita?

Vierailija
12.11.2020 |

Pienienkin päätösten teko ylivoimaista (ruokaostokset kaupassa) , lyhytpinnaisuus (kengän nauha aukeaa kävellessä, niin saa minut raivon partaalle), vihamielisyys ihmisiä kohtaan, väsymys, ilon aiheiden katoaminen, tulevaisuus näyttää tylsältä ja harmaalta, yöunien pätkittäisyys, makeanhimo

Nämä eivät ole normaaleja luonteenpiirteitä minulle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Itsellä oli pahimpina aikoina paniikkikohtauksia, ja siis tuntui siltä että kuolen. Fyysisestikin. Hirveä väsymys ja huvittamattomuus. Ei jaksa iloisia ihmisiä. He suorastaan raivostuttavat. Muutenkin antisosiaalisuus ja pahantuulisuus usein läsnä :(

Vierailija
2/3 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo masennukseltsa kuulostaa. Itselläni oli tuo vaihe vielä noin kk sitten kunnes meni vielä pahemmaksi ennen parantumista. Nykyään minulla on lähinnä tylsää/neutraalia ja olen rakentamassa elämääni uudelleen tekemistä ja ilon aiheita.

Itselläni piti tosiaan käydä pohjan kautta ennen kuin lähti paranemaan, mutta toivottavasti sinun ei tarvitse. Hyvä uni ja monipuolinen ruoka auttoi. Karsin velvoitteet minimiin ja vietin aikaa peiton alla katsellen netflixiä jos tuntui siltä, että melankolia ja asioiden työstäminen ei ollut enää tehokasta. Välillä taas virkosin ja aloin pohtia syitä ja seurauksia ololleni. Kävin pari kertaa teraiassakin.

Sääntö nro 1: Ehdoton ei alkoholille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen oire on se ettei kiinnosta TE-toimistossa asioiminen!