Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: 65kg/176cm

Vierailija
07.03.2014 |

Oon raskaana ja normaalisti painan tasan 60kg. Oon aina ollut äärimmäisen tarkka mun painosta ja ainut asia mistä en raskausaikoina pidä, on tuo painonnousu. Tunnen olevani norsu JO NYT ja vielä on monta kuukautta edessä. Muutoin kyllä nautin olostani.

Fyysisesti oon oikeastaan paremmassa kunnossa kuin normaalisti. Jaksan juosta pidempään ja tunti kuntopyörällä ei tunnu juuri missään.

Minkä sanoisitte olevan nk. yläraja raskausajan painonnousulle mun pituiselle naiselle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanoisi sinua norsuksi ja tiedät varmaan itsekin, ettet ole lähelläkään liian ylipainoista. Omat mittani ovat 62kg/177cm, vähimmilläni olen painanut (ilman raskautta) 57kg ja enimmilläni 75kg. Raskausaikoina paino nousi ekalla kerralla 64 - 82kg ja toisella kerralla 67 - noin 92kg (en tiedä tarkasti, koska olin sairaalahoidossa raskausmyrkytyksen takia viimeiset ajat). Ihan tavallisen kokoisia vauvoja on tullut ja sain painon hyvin alas raskauksien jälkeen.

Vierailija
2/2 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että oon aivan naurettava tän asian suhteen. Oon ollut tällainen ihan lapsesta saakka.

Mulla nousi esikoiselta paino 60->76, tokalta 60->68 ja kolmannesta 60->73.

Noista vois siis päätellä että tästäkin saan painon taas takaisin normaaliin, niin sen suhteen pitäisi ottaa ihan "so what" -meiningillä. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä