jos nuoruuden rakkautesi ottaisi sinuun yhteyttä vastaisitko?
Kommentit (44)
En vastaisi, koska hän kuuluu nuoruuteen - ja oli samalla elämäni suurin virhe.
totta kai, emme eronneet huonoissa väleissä ja olisihan se kiva vaihtaa kuulumisia ja muistella menneitä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 12:37"]
Vastasin, miksipä en olis vastannut??
[/quote]
Samoin.
Kyllä. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia :)
On ottanutkin yhteyttä Facebookissa ja ollaan vaihdettu kuulumisia. Ei mitään sen kummempaa. Ei mulla enää sellasia tunteita häntä kohtaan ole. Molemmilla omat elämät. En näe että kuulumisten kysymisessä mitään pahaa on tai tarkoittaisi että haikailee menneitä.
Vastaisin, mutta tunteita ei enää olisi. Ihan neutraalisti voisin olla yhteyksissä.
Toki, kaksi on ottanutkin, toinen soitti ja soittelee ja toinen naamakirjassa. Molemmat haluaisivat tavata. Toinen otti juuri eron ja toinen kysyi lähtisitkö, hänellä perhe mutta voisi kuulema jättää kaiken kun sanon vaan. No en ole sanonut, on laulaja ja sanoi tekevänsä minusta laulun, no cd tuli postilaatikkoon ja on kyllä hieno. No jos olisin vapaa ehkä lähtisinkin mutten ole.
panisin on yhä komia ja Timmi nami ja hyvä käytöksinen sekä hauska.
Voisin vastatakin, jos kyseessä ei olisi yksi näistä juuri eronneista. Ne tapaukset on niin nähty, kun sitten aletaan ottamaan yhteyttä johonkin kymmenen vuoden takaiseen eksään. Muuten periaatteessa ihan kiva vaihtaa kuulumisia. Itse olin jo ottamassa yhteyttä ex-avokkiin, kun luulin kadottaneeni digikuvat ajalta, kun olimme yhdessä. Ajattelin, jos sillä olisi ollut kopiot. Mummona noita olisi kuitenkin kiva selailla. Mutta sitten löysinkin ne kuvat, joten ei ole oikein mitään asiaa. Ja tiedän kyllä, ettei nyksäni hirveästi tykkäisi, joten ilman asiaa en ole ottamassa yhteyttä.
Mun ensirakkaus oli kymmenen vuotta sitten 15-16vuotiaana. Pidetään aktiivisesti edelleen yhteyttä ystävinä. Suhde oli katastrofi mutta tulemme ystävin hyvin toimeen. Seksiin olemme sortuneet eromme jälkeen kolmesti mutta nyt kun molemmat ovat onnellisesti kihloissa, sellainen on jäänyt :) En kanna enää kaunaa uusille naisille vaikka joskus vanha mustasukkaisuus meinaa nousta pintaan. Ollaan joskus vitsailtu että palataan yhteen sitten 70vuotiaina jos molempien kumppanit kuolevat. Exäni on loistotyyppi. Hyvä puoli on myös että emme asu enää samalla paikkakunnalla. Emme näe liikaa niin että ystävyys menisi pilalle.
En vastaisi, koska hän kuoli pari vuotta sitten.
M49
Yhdelle olen vastannut ja pyytänyt, ettei ottaisi enää minkäänlaista yhteyttä. Sattui vielä liikaa. Toiselle en vastannut, koska ällötti edes muistella koko tyyppiä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:00"]
En vastaisi, koska hän kuoli pari vuotta sitten.
M49
[/quote]
Huh tuo olisi hirveä tilanne!! Tunteet ennallaan kummallakin vielä vuosikymmenten jälkeen vaikkei olekaan mahdollisuutta enää olla yhdessä:(
5
Vastaisin koska se on kohteliasta. Jos hän olis se yks exä joka ottikin yhteyttä vajaat 10 vuotta sitten mielessään suhteen lämmittely, vastaisin kuten silloinkin. Että hyvää jatkoa, olen naimisissa ja haluan olla naimisissa enkä ole kiinnostunut mistään salailuista ja kerron kyllä tämänkin viestin lähettämisestä puolisolleni.
Kun ex laitteli viestiä että miettii minua ja haluaisi vähän salaa pitää yhteyksiä.
Miksen. En nyt kyllä keksi kuka se olisi, mutta kiva olisi kuulla mitä vanhoille tutuille kuuluu.
En, voisi olla turhan spooky tilanne: hän kuoli nuorena auto-onnettomuudessa (ei enää siinä vaiheessa oltu pidetty yhteyttä muutamaan vuoteen).
No tämä setä ainakin vastaisi. Kysyisin, mitä Donnylle kuuluu. Siis Donny Osmondille, jonka rakkauden saavuttaaksesi minut jätit.
En.
Vaihtoi "lennosta" toiseen, eikä edes vaivautunut sitä minulle kertomaan. Siinä vaiheessa (18v) oltiin jo kuitenkin pari vuotta seurusteltu.
Olen hänen kanssaan naimisissa. Mutta jos olisimme eronneet, vastaisin silti, koska hänellä todennäköisesti olisi silloin jotain asiaa lapsiamme koskien.
Vastasin, miksipä en olis vastannut??