Mikä on mielestäsi kaikista tyhmin tatuointi? Entä mikä on järkevä/hieno tatuointi?
Tyhmistä tyhmin on tatuoida joku bändin nimi itseensä , paitsi jos on oma bändi. Mutta jos on pelkkä fani niin en voi käsittää miksi.
Järkeviä aiheita on mielestäni itselle rakkaat asiat esim perhe, lemmikki, elinikäinen rakas harrastus jne
Turha tulla raivoamaan tähän kun keskustellaan MIELIPITEISTÄ , ei faktoista.
Kommentit (11)
No itselläni on niskassa Teräsmies-logo. Voi kyllä, tautisen tyhmä idea.
Kaikki yhtä typeriä ja järjestään rumiakin. Rikollisten merkintätapoina joku järki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yhtä typeriä ja järjestään rumiakin. Rikollisten merkintätapoina joku järki.
Auttaa myös etsimään kadonnutta/kaapattua.
Kyllä se lapsen nimi on typerin. Lapseen liittyvässä tatuonnissa ei ole mitään vikaa, mutta on hölmön näköistä jos selässä lukee tähtien ympäröimänä
Jade
Sara
Niklas.
Martinan tatska.
Tätiin kirjoitettu virhe!
Unensieppari, kuva on hieno mutta samaa sarjaa 90-luvun liskotatuointien kanssa. Löytyy joka toiselta eikä itselleen ole sen syvällisempää merkitystä.
Puolison nimi, voitteko tietää varmasti että ettei eroa?
Lapsen nimi. Mikset ota jotain mikä liittyy lapseen olematta ilmiselvä lapsitatuointi (esim. jos lapsen nimi on Leo niin leijonan kuva)?
Tyttö- tai poikaystävän nimi kun on seukattu jopa 6 kk
En ole valitettavasti koskaan nähnyt yhtään kaunista tatuointia. Mutta erityisen tyhmiä ovat tietysti kirjoitusvirheet ja nämä amatöörien kännissä itse raapimat söherrykset jossain oikein näkyvässä paikassa. Ne joita verkossa pyörii.
Erotan kyllä, milloin tatuointi on taidokas ja taiteellisesti tehty. Mutta minusta nekin ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
En ole valitettavasti koskaan nähnyt yhtään kaunista tatuointia. Mutta erityisen tyhmiä ovat tietysti kirjoitusvirheet ja nämä amatöörien kännissä itse raapimat söherrykset jossain oikein näkyvässä paikassa. Ne joita verkossa pyörii.
Erotan kyllä, milloin tatuointi on taidokas ja taiteellisesti tehty. Mutta minusta nekin ovat rumia.
Samaa mieltä. Olen yhden tatuoinnin nähnyt joka mielestäni ihana idealtaan ja toteutus siisti, Mika Myllylän tytär on tatuoinut isänsä nimikirjoituksen ranteeseen.
https://www.instagram.com/p/BTwXfp6FyRJ/?utm_source=ig_web_copy_link
Tyhmiä on mielestäni geneeriset ruusut, piikkilangat, hämähäkin seitit.
Kivoja on hienot realistiset kuvat.