Lue keskustelun säännöt.
No en vaan tiiä
07.03.2014 |
Mitähän mahtavat tarkoittaa keskustelupalstoilla käytetyt kirjainyhdistelmät: ap, av ja up ?? En vaan tosiaankaan tiedä, valaiskaa mua!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap = alkuperäinen = (keskustelu)ketjun aloittaja
av = aihe vapaa
up = ylös, käytetään silloin kun halutaan nostaa oma ketju etusivulle