Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No en vaan tiiä

Vierailija
07.03.2014 |

Mitähän mahtavat tarkoittaa keskustelupalstoilla käytetyt kirjainyhdistelmät: ap, av ja up ?? En vaan tosiaankaan tiedä, valaiskaa mua!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = alkuperäinen = (keskustelu)ketjun aloittaja

av = aihe vapaa

up = ylös, käytetään silloin kun halutaan nostaa oma ketju etusivulle

Vierailija
2/2 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa! Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme