voi nolous!!!
Aamulla heräsin, et vatsaa vääntää, no se meni ohi. Menin alasti keittiöön ja rupesin kahvin keittoon. pierasin ja paskat vaan lörähti lattialle ja valui pitkin kinttuja! Poikaystävä oli suihkussa onneksi. Huusin vaan hälle, että älä pidä kiirettä tuun kohta itekkin. siinä taapersin paskoineni vessaan pesuille ja suihkuttelin käsisuihkulla itteeni Wc pöntön päällä. Sain itteni jotenkin pestyä ja äkkiä lattian kimppuun. En kehdannut kertoa tästoä hälle. Eli näin alkoi minun aamu vatsataudissa :( En kerro ikinä kellekkään. hävettää niin paljon :(
Kommentit (7)
No varmaan pitää tunkee hiukset peräaukkoon, ettei tapahdu toista kertaa noin :(
Poikaystäväsi ois luultavasti jättänyt sinut jos nähny sinut ripuloimassa keittiön lattialle.
No ei ois jättänyt, mutta ois hävettänyt.. Nauranut ois varmaan vaan!
Ja edellisenä iltana olitte harrastaneet peppuseksiä? Niin se vain sulkijalihakset löystyy siinä touhussa...
Mulle kävi raskaana ollessa lähes samalla tavalla. Olin menossa suihkuun ja olin vielä yläkerrassa (suihku siis alakerrassa). Mulla oli maha sekaisin niinkuin se oli ollut koko raskausajan. Tunsin että pitää päästä vessaan mutta olin niin hidas lyllerö että onnistuinkin ripuloimaan eteisaulan valkoiselle matolle. En siis kerta kaikkiaan saanut enää pidäteltyä. Oli voittajafiilis. Matto lensi roskiin, miehelle en kertonut koskaan.
Enpä oo koskaan peppuseksiä harrastanut, joten ei siitä johdu mun löysä perä.
no mitä tosta, ihan normaalia toimintaa. Seuraavaksi sitten kokeilemaan, yletytkö työntämään hiuksesi peräaukkoosi "hirnuu ja lukee avauksia"