Onko mielestänne paljon, jos syö yhden illan aikana puolet Jaffaleivoskeksi-tuplapakkauksesta?
Eli sellaisen yhden sellofaanipakkauksessa olevan kokonaisen pinon jaffaleivoskeksejä, yhden pinon paino on 150g?
Riippumatta siitä, söisittekö itse niin paljon vai ette, onko se teistä paljon?
Kommentit (22)
Eihän se lihavalle ahmatille ole vieltä mitään.
Ei ole paljon, toki kii siitä miten paljon muuten on syönyt päivän mittaan. Ei kuulosta paljolta.
Pílvimässyissä tuo on vasta alkumässäilyä.
Ei todellakaan ole. Olen syönyt paljon enemmänkin.
Syö tyytyväisenä ne kekut äläkä murehdi :)
No ei ole paljon. Vastaa yhtä kakkupalaa.
Ei ole paljon.
Itsellä menee helposti koko tuplapakkaus. Ja olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen ihminen.
Ei, jos sitä ei tapahdu useammin kuin kerran kuukaudessa.
On paljon. Jo puolet tuosta määrästä on paljon.
Tuollainen määrä leivoskeksejä yököttäisi todella. Keksi tai perikahvin kanssa, siinä se.
No ihan heittämällä menisi tuollainen määrä.
Yhtä perää en söisi yhtä toisen jälkeen, mutta tunnissa tai parissa olisi kyllä tehty pötköstä selvää.
Riippuu tilanteesta. Jos se yksi pakkaus on katettu kahvin kanssa viidelle ihmiselle ja joku vetää ne kaikki, on paljon syödä ne kaikki.
Jos yksin herkuttelee eikä muuta kuin ne, niin ei se kauhean paljon ole. Karkkipussi olisi isompi.
Noh pidän normaalina yhden keksin syömistä kerralla, joten on mielestäni paljon. Mutta ymmärrän jos esim innokkaan kahvikeskustelun lomassa seurue nappailee lautasellisen keksejä...
Ei ole paljon. Helposti menee herkkuiltana yksi pötkö keksejä.
Ei tietenkään ole paljon 🤓
Syön silloin tällöin itsekin... Tuttifrutti- maku varsinkin maistuu liiankin hyvin.
Enkä ole edes ylipainoinen.
Mä en ainakaan ymmärrä ihmisiä jotka haluaa syödä yhden keksin tai pullapalan joka päivä. Mulla saattaa mennä kolmekin viikkoa etten pullaan päin katsokaan, mutta sitten lapset leipoo pari pellillistä ja saatan syödä kahdeksan pullaa illassa.
Sitten taas pari viikkoa ettei mitään.
Keksit ja pullat syödään heti kaikki kun niitä on, ja sitten pidetään niistä selkeesti taukoa.
Mulla on mennyt tänään puolikas konvehtirasia ja litra jäätelöä. Ei ole paljon.
No on se aika paljon, mutta kerrankos sitä