Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisin vaikuttaa en ikinä työskentelisi insinöörien kanssa

Vierailija
11.11.2020 |

Eli joudun työskentelemään insinöörien kanssa ja on kyllä karmeaa sakkia. Varmasti fiksuja tietyllä tavalla mitattuna, mutta tunneäly 0. Ankeat käytöstavat ja maailman tylsintä ja tiukkapipoisinta sakkia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on paha tauti.

Vierailija
2/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko HR-puolen rempseä sihteeri Marjatta, jolla röökimummon ääni ja todella kuuluva nauru?

T: insinööri 42V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörien pitäisi antaa työskennellä keskenään, jotta insinöörin tai toisen pää ei hajoa.

Vierailija
4/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä, harvoin olen tavannut insinööriä, jonka sosiaaliset taidot olisivat hyvät ja tylsää seuraa kuin mitkä.

Vierailija
5/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on insinööri. Mikä on empatiakyky? 😅

Vierailija
6/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin insinöörifirmassa myös töissä, kestin vuoden ja vaihdoin maisemaa.... en olisi kestänyt siellä kauempaa.

Vierailija
7/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas kokenut, että niiden kans on ollut helpointa työskennellä, kun hahmottavat eivätkä haahuile. Kumppaniksi tosin en väen vängällä haluaisi.

Vierailija
8/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri kertoo vitsin ja sitten piirtää fläppitaulule missä kohtaa sijaitsee se hauska kohta.

Vierailija
9/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit ovat limaisia reptiilejä.

Vierailija
10/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse insinöörinä nautin suuresti siitä, että työkavereinani on muitakin kuin insinöörejä.

Vierailija
11/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi ihmisryhmä maailmassa on yhtä paha ja ikävä kuin insinöörit:

Neuvostoliittolaiset, Suomen kansan viholliset.

Vierailija
12/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko HR-puolen rempseä sihteeri Marjatta, jolla röökimummon ääni ja todella kuuluva nauru?

T: insinööri 42V

En ole HR- puolen rempseä röökimummo 😂, mutta kuuntelisin kyllä mielummin Marjatan rempseää naurua kuin insinöörien tylsiä juttuja ja töykeää käytöstä.

Ymmärrän hyvin, sitä joka kesti vain 1v, olen itsekin vähän aikaa sitten aloittanut insinöörifirmassa ja taida harkita vakavasti vaihtoa...

Ap

Vierailija
13/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kollegoina humanisti, kokki ja matemaatikko. Varmaan todella vaikea arvata, kenen kanssa tulen parhaiten toimeen? T. Insinööri

Olen aivan helisemässä varsinkin tuon kokin kanssa. Koskaan tavannut yhtä itseriittoista ja typerää tyyppiä. Humanisti menee, jotain järjen pilkahduksia toisinaan. Tosin hänellekin saa moneen otteeseen eritavalla yrittää kertoa samaa asiaa ja silti ei mene jakeluun. Matemaatikko on aivan paras. Hänen kanssaan työskennellessä keskitymme työhön ja saamme tuloksia aikaan. Myös muissa projekteissa on ollut paljon yhteistyötä ja insinöörien kanssa on parhaiten toiminnot osuneet.

Monimuotoisuuden ja projektien vuoksi olen pyrkinyt viime vuosina arvostamaan myös muiden näkökantoja ja löytämään erilaisia tyyppejä mukaan. Mutta täytyy sanoa, että kun neljättä kertaa ihmiselle sanot tunnin palaverin aikana, että me emme keskustele nyt tuosta aiheesta (tyylillä: SWOT analyysi tekniikan laitteiston investoinnin osalta ja henkilö alkaa paasaamaan yhtäkkiä nettikauppatilauksien palautuksista) niin alkaa huumori loppumaan. En pysty mitään sille, että omissa silmissäni tälläinen henkilö on auttamatta vähän tyhmä, vaikka hän on vain ekstrovertti.

Vierailija
14/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse insinöörinä nautin suuresti siitä, että työkavereinani on muitakin kuin insinöörejä.

Säälin syvästi heitä. He ovat varmasti jo täysin traumatisoituneita.

Oletko koskaan ajatellut että tekisit palveluksen koko ihmiskunnalle, jos pysyisit ainoastaan kaltaistesi, eli toisten insinöörien parissa?

Vierailija
15/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut työkavereina paljon insinöörejä ja suurimman osan kanssa on ollut helppo tulla toimeen ja tehdä yhteistyötä. Puolisona minulla on insinööri ja hän on mitä parhainta seuraa. Reilu, rehellinen, empaattinen jne.

Ai niin minäkin olen insinööri 😀.

Vierailija
16/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on insinöörit nipistäneet pepusta ja tisseistä 💘

Vierailija
17/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit opettajat. Ne ovat pahempia kuin insinöörit. Luulevat tietävänsä kaiken, mutta eivät osaa mitään.

Vierailija
18/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on insinöörit nipistäneet pepusta ja tisseistä 💘

Kuten huomaat, niillä ei ole ihmisten käytöstapoja.

Psykopaatteja ja tässä on olennainen kuvaus heistä.

Vierailija
19/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit opettajat. Ne ovat pahempia kuin insinöörit. Luulevat tietävänsä kaiken, mutta eivät osaa mitään.

Et taida sitten tuntea yhtään opettajaa. Eikä se ole mikään yllätys. Opettajat kantavat sivistyksen soihtua ja välttelevät kaikkia insinöörejä kuin ruttotautia.

Vierailija
20/29 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut työkavereina paljon insinöörejä ja suurimman osan kanssa on ollut helppo tulla toimeen ja tehdä yhteistyötä. Puolisona minulla on insinööri ja hän on mitä parhainta seuraa. Reilu, rehellinen, empaattinen jne.

Ai niin minäkin olen insinööri 😀.

Teidän pitääkin olla vain kaltaistenne parissa.

Teillä on eri lait, säännöt ja käsitykset kuin muulla ihmiskunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi