hesarin kommenttipalsta
hesari ei näytä enää kommentteja kirjautumattomille. pikku hiljaa lehti ei näytä muuta kuin otsikot ei tilaajille. luulen että mainostajat verkossa eivät ilahdu tästä, minä ainakin lopetin hs:n seuraamisen, pitäköön paskansa. mainostaa kyllä itseään jatkuvasti iltapaskassa ja sähköpostiin tulee jatkuvasti tilauskehoituksia.
Kommentit (13)
Hesarin kommenttipalstalta havaitsee pelkkä lukijakin, että mod erointi on häätänyt 2015-vuoden jälkeen ison osan väärämielisistä kommentoijista. Yksimielisyyttä hakien, kuten tälläkin palstalla. Täällä pitäisi olla yhtä mieltä. Well done Hesari, well done.👏👏👏
kolmen päivän välein tulee sp tilaa hesari tilaa tilaa yhyyy yhyyyy. näkemiin helsingin sanomat ja juhlalliset 3 ilmaisuutista viikossa.
Voi voi.
Se on menoa sille lehdelle. Ei käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi.
Jos haluaa tänä päivänä ja tulevaisuudessa nostaa lehteään pinnalle, niin suunnan on persuunnuttava. Tämän toki tiesin jo vuosia sitten. Lehti muuttaa suuntaa massayleisön mukaisesti tai taantuu puoluelehdeksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi.
Muutama päivä sitten Hesari ilmoitti 400000 kappaleen myynnin ylityksen. Ei tarvitse sääliä. Meitä on paljon, jotka emme luovu Hesarista. Missään lehdessä ei ole niin asiantuntevaa väkeä kuin Hesarissa.
Sama. Kommentit olivat uutisten todellinen anti. Tilastoin, faktoin ja analyysein tavalliset lukijat servasivat toimittajien suolteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi.
Muutama päivä sitten Hesari ilmoitti 400000 kappaleen myynnin ylityksen. Ei tarvitse sääliä. Meitä on paljon, jotka emme luovu Hesarista. Missään lehdessä ei ole niin asiantuntevaa väkeä kuin Hesarissa.
Repesin.
T: En käytä hesaria
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin luin ainoastaan kommentteja, jotka ovat yleensä huomattavasti fiksumpaa tasoa kuin itse lehti. Nyt ei tarvitse klikata sinne ollenkaan.
Samoin!
Kommentit oli usein parasta antia.
Mutta ei sentään niin hyviä nekään, että tilata viitsisin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kommentit olivat uutisten todellinen anti. Tilastoin, faktoin ja analyysein tavalliset lukijat servasivat toimittajien suolteet.
Tirsk!
Aiemmin luin ainoastaan kommentteja, jotka ovat yleensä huomattavasti fiksumpaa tasoa kuin itse lehti. Nyt ei tarvitse klikata sinne ollenkaan.