Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko isäsi synnytykseen kätilöksi?

Vierailija
06.03.2014 |

Luin jutun perheestä jonka isä on kätilö, tämä isä oli ollut kätilönä oman aikuisen tyttärensä synnytyksessä. Tytär kertoi miten mahtavaa synnytyksessä oli kun hänen elämänsä tärkeimmät miehet eli oma isä ja mies olivat mukana synnytyksessä.

Haluaisitko oman isäsi synnytykseen kätilöksi?

Minä en kyllä haluais, vaikka läheisiä ollaankin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, en ottaisi edes tukihenkilöksi, olisin mielummin punkemassa vaikka yksin. Isäni on mukava ja pärjäämme hyvin yhdessä, mutta paikkansa kaikilla ja se paikka ei ole jalkojeni välissä.

Vierailija
2/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki jos isä olisi kätilö. Saisin varmasti parhaan mahdollisen hoidon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luin sen ja ajattelin, että en haluaisi!

Vierailija
4/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ottais! Vaikka hyvät välit onkin. veljeni on ambulanssikuski ja olen ajatellutkin monesti et ei kiitos ambulanssi synnytystä. Tosin onneksi ei asuta samalla seudulla.

Vierailija
5/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin jo synnyttämässä, vanhempani kävivät minua katsomassa (siihen oli erityinen syy) heillä oli toisistaan poikkeavat mielikuvat.

Mun äiti on kätilö ja hän oli innoissaan ja kehui kuinka hyvät supistukset mulla oli, oli kipuja ja vissiin valitin niitä.

Isäni,  maallikko voivotteli, kuinka kamalalta tilanne näytti ja suri kuinka kovasti mulla oli kipuja...

Vierailija
6/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä muuten, koska ei ole mikään ammattilainen. Jos tulisi joku äkillinen kotisynnytys, niin olisihan se kuitenkin parempi kuin ei mitään. Sen sijaan hyvä tukihenkilö isä kyllä varmasti olisi. On luonteeltaan sellainen, mistä olisi varmasti hyötyä tsemppaamisessa.

Vierailija
7/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäni synnyttäisi, niin tosiaankin haluaisin kätilöksi!

Vierailija
8/8 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi! Mutta jos kyse on Pohjois-Suomessa asuvasta isästä sekä tyttäristä, voin sanoa suurella lämmöllä että tämä kätilö on yksi parhaimmista kätiöistä, joita on ollut. Ihana ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi