Mielisairaat, kyttäävät työkaverit
Olen töissä sellaisessa paikassa, jonne ei vaadita mitään koulutusta. Tehdastyötä.
Työkavereina minulla on ihan mukavia ja fiksujakin ihmisiä, mutta sitten on se vakio muutama mätäpaise, jotka pilaavat koko ilmapiirin. Itse välillä melkeinpä pelkään työskennellä heidän kanssaan. Nämä sekopäät vahtivat jokaista muiden liikettä. Keksimällä keksivät muista valitettavaa esimiehelle. Joskus olen saanut todistaa, että nämä sankarit munaavat oman työnsä kytätessään muiden työntekoa. Mokailevat itse vieläpä useammin kuin muut, "normaalit", jotka keskittyvät omaan työhönsä ja jotka osaavat priorisoida.
Onko teidän työpaikalleni näitä?
Kommentit (6)
On. Eivät tiedä koska lopettaa.
Eivätkä huomaa että jossain vaiheessa heistä itsestään tulee kiusaajia, vaikka alunperin tarkoitus olisikin ollut tuoda esille muun, yksittäisen ihmisen käytöstä.
Noita on lähes jokaisessa työpaikassa, ainakin yksi.
On eräs joka on jäänyt katkeran ja narsistisen kolmevuotiaan tasolle. Haukkuu kaikkia selän takana, mutta kasvokkain ollaan ystävää. Mölisee tyhmiä juttuja katkeamattomana virtana ja häiritsee kaikkien työntekoa.
Pitää huolen että kaikki tietävät jos joku on tehnyt mokan ja tiuskii tämän korjaamaan sen. Muistaa sitten aina sanoa että "mehän ei syyllisiä etsitä", mutta vain silloin kun on itse mokannut ja jäänyt kiinni. Yrittää viimeiseen asti pimittää möhläyksensä vierittämällä syyn jonkun toisen niskoille.
Terveisiä vaan Antille Herttoniemeen.
Jos ei ole virheitä niitä keksitään.
Up