Naistenpäivä - tuo juhla joka muistuttaa miesten syrjinnästä
Naistenpäivä muistuttaa minua joka vuosi sukupuolten välisestä epätasa-arvosta jota miehet kokevat Suomessa. Kalenterissamme on naistenpäivä, mutta ei miestenpäivää. Kuinka tämä on mahdollista 2010-luvun Suomessa? Jotkut vääräleuat vielä pitävät Suomea yhtenä maailman tasa-arvoisimmista maista. Ei näytä siltä.
Tästä syystä en itse suostu juhlimaan naistenpäivää, sillä silloin juhlisin sitä kuinka kalenterimme juhlapyhät syrjivät miehiä.
Kommentit (71)
Mihis tää itkuiiro hävis kun kävi ilmi että ei ainoastaan ole miestenpäivää vaan viikko, eikä äitienpäivän tuominen keskusteluun hämännyt ketään?
Mä en ole ikinä saanut naistenpäivänä kukkia tai lahjoja. En ikinä. Pitäskö tässä nyt sitten katkerana valittaa ja märistä?
Aika noloa ap, olisit nyt ekana tarkistanut sen kalenterin. Ei hyvää päivää sentään, valittaa ettei miestenpäivää ole vaikka se on tasan tarkkaan kalenterissa. NOLOA! Ei ole ihme ettei sua kukaan muista MIESTENpäivänä, sä kun et edes ole mies! Mikä lie poikanen vasta.
Joo ei tännekään oo koskaan tullut kukkia tai lahjoja, joskus joku naispuolinen kaveri on sanonut "Hei hyvää naistenpäivää muuten!" ja me muu seurue ollaan ihan "Ainiin, samoin.".
Enkä ole vielä yhtäkään ketjua avannut heittääkseni sukupuolirasistista itkupotkukatkeruusraivaria aiheesta, en Naistenpäivänä enkä Miestenviikolla.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 16:03"]
Meillä juhlittiin sekä naistenpäivää että miestenpäivää. Mutta kun olin sinkku, niin en piitannut kummastakaan. Enkä saanut kukkia enkä skumppaa enkä edes munaa aina kun halusin, en edes "heti ensimmäiseltä vastaantulevalta mieheltä kadulla" kuten lassukat väittävät. Päinvastoin, jos joskus huvikseni tätä asiaa testatakseni aloin ravintolassa ehdotella suoraa toimintaa niin miehet juoksivat karkuun :D Meni vuosia yksin, ilman seksiä, ennen kuin kohtasin nykyisen mieheni.
[/quote]
Tietenkin. Miehen pitää saada tuntea hallitsevansa tilannetta ja olevansa saalistaja. Jos olisit vain katsellut houkuttelevasti ja käyttänyt vartaloasi vääntelemällä sitä kiihottaviin asentoihin, olisit saanut munaa.
Ei ole miesten vika jos et osaa olla nainen.
miesten pitäisi ajaa enemmän sitä pihvi ja suihinotto päivää :) jos se saisi enemmän tuulta alle niin voitaisiin luopua isänpäivästä ynnä muista mitäänsanomattomista päivistä
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 16:54"]
Meillä juhlittiin sekä naistenpäivää että miestenpäivää. Mutta kun olin sinkku, niin en piitannut kummastakaan. Enkä saanut kukkia enkä skumppaa enkä edes munaa aina kun halusin, en edes "heti ensimmäiseltä vastaantulevalta mieheltä kadulla" kuten lassukat väittävät. Päinvastoin, jos joskus huvikseni tätä asiaa testatakseni aloin ravintolassa ehdotella suoraa toimintaa niin miehet juoksivat karkuun :D Meni vuosia yksin, ilman seksiä, ennen kuin kohtasin nykyisen mieheni.
[/quote]
Tietenkin. Miehen pitää saada tuntea hallitsevansa tilannetta ja olevansa saalistaja. Jos olisit vain katsellut houkuttelevasti ja käyttänyt vartaloasi vääntelemällä sitä kiihottaviin asentoihin, olisit saanut munaa.
Ei ole miesten vika jos et osaa olla nainen.
[/quote]
...käyttänyt vartaloasi vääntelemällä sitä kiihottaviin asentoihin... :D :D :D
Joo! Toimii taatusti :D Siis jos haluaa hullun leiman otsaansa :D :D
Jostain syystä purskahdin huutonauruun kun luin otsikon :D
Miehillä on 364 päivää vuodessa, jolloin he olettavat olevansa maailman napoja. Naisilla on sitten se yksi.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:17"]
Miehillä on 364 päivää vuodessa, jolloin he olettavat olevansa maailman napoja. Naisilla on sitten se yksi.
[/quote]
eiköhän joka päivä naiset muistuta ettei näin ole joten en laskisi nittä juhlapäiviksi. En vastusta naistenpäivää mitenkään, mutta väitteesi on typerä.
Eihän tuo otsikko nyt eroa mitenkään joistakin vasuriämmien poraamisesta, kuinka naisia syrjitään.
Mulle nyt on ihan sama onko miestenpäivää olemassa, ei kenenkään täysijärkisen pitäisi mitään naistenpäivääkään juhlistaa millään tavalla.
"VIERAILIJA 6.3. klo 15:1527/38
Mun kaverilla on venäläinen vaimo. Alussa se sanoi, että kaikki on mahtavaa, ruoat tulee ja kullia imetään päivittäin. Nyt se vaan istuu kotona, lihoo ja kattoo tv:tä."
Tuossa on lainaus toisesta ketjusta. Eikö noille palveluille voi kerran vuodessa ostaa puskan ruusuja?
Osa miehistä valitettavasti kuvittelee, että 364 päivää vuodesta on miestenpäivä...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 16:12"]
Olen työyhteisössä, jossa merkittävä osa miehistä on venäläisiä. Siellä miehet laittoivat naistenpäivänä pöydän koreaksi. Oli täytekakkua, skumppaa yms. Pisteet heille :)
[/quote]
Naistenpäivä on entinen kommunistinen juhla, ja edelleen iso juhlapäivä Venäjällä. Joten ei ihme, että venäläiskollegat muistivat :)
Hyvää Naistenpäivää! Moniko on saanut sitä kuuluisaa samppakaljaa ja niitä kukkia, joita tuo ap haluaa vastapainoksi joka päivä miehille? Minä en, ja piti kaupassakin käydä itse. :)
[/quote]
No jos noin vaikeaa oli miehen saanti, niin taidat olla kyllä harvinaisen ruma läskipallero variksenpelätin. Olet luotaantyöntävä. Olisit ottanut lassukan.
Kun tietää kuinka hyvin naiset valitsee treffikumppaninsa niin ei ole kauhean hyvä idea, mutta jos osaa ajatella aivoillaan niin miksikäs ei.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:17"]
[/quote]
Asia on päinvastainen. Vuodessa on jo 365 naistenpäivää, joista yksi on vielä virallinen Naistenpäivä. Miehillä ei yhtään päivää. Tasa-arvo-ongelmistakin suurin osa koskee miehiä. Naistenpäivän juhlinta vain pahentaa nykyistä tilannetta.
Paras esimerkki on viimepäiväiset tilitykset naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Kansanedustajat ovat jo vaatineet enemmän rahaa naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisemiseksi. Totuushan on, että suurin osa väkivallan uhreista Suomessa on miehiä. Esimerkiksi väkivallan seurauksena kuolleista 80% on miehiä. Eli mikä onkaan tavoite, että 100% kuolleista olisi miehiä? Sekö on "tasa-arvoa"?
Lassukat ulisee, mutta karavaani kulkee. Miksi nämä miesasiamiehet ovat aina muutenkin kaikessa väärässä? Pienimunaisia itku-iikkoja koko lauma. Väy väy vaan.
itseasiassa on kokonainen miesten viikko joka päättyy isänpäivään