Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vetyperoksidiliuoksen purskuttelu hammaslääkärissä

Vierailija
11.11.2020 |

Kuulemma kaikkien pitää purskutella aluksi koronan vuoksi. Kellään kokemusta ja onko kyseessä pakko vai suositus?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään ihmeellistä ollut. Jos on haavaumia niin sitten saattaa kirvellä.

Vierailija
2/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kuulla, muutenkin kuumottaa hammaslääkärissä aina mutta ei ilmeisesti sitten tunnu miltään aine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jälkeenpäin aftoja. :(

Vierailija
4/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha jälkimaku siitä jää hetkeksi, mutta se ei kestä kauaa.

Vierailija
5/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko. Ei oo mikään kamala asia.

Vierailija
6/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirvele tai maistu juuri miltään. Miksi et voisi purskutella?

Vierailija
7/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukenut pelottelua siitä niin kuumotti vähäsen, oli kuitenkin normaali lääkesuuveden maku. Eli ei nyt mikään hyväkään muttei mitenkään ällöttävä. Jos oot testaillu vaikka betadinee nii samaa luokkaa minusta.

Vierailija
8/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.

Vierailija
9/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, miksi edes yrittää kieltäytyä?

Vierailija
10/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaikkien pitää purskutella, niin kaikkien pitää purskutella.

Vierailija
11/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän hammaslääkäriä ja jännittäessä minulle tulee huono olo, joten liuoksen purskuttelu oli inhottavaa pahoinvoivana. Tuntui, että kohta oksennan. Siksi, myönnän, en pystynyt edes kaikkea sitä litkua suuhuni ottamaan.

Vierailija
12/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö se oli? Luulin normaaliksi suuvedeksi.

Vierailija
13/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän päivittäin 12% vetyperoksidi liuosta, saa ostaa vaikka kasvikaupoista, sillä lääkitään kasveja, ettei ne homehdu pois.

12% on melko laiha seos, polttaa vain muutaman minuutin, jos on ihottumaa, tai infektiota suussa. 35% liuoksen kanssa saa aikaan jo hyvät efektit 🤯. Itse kaadoin vahingossa vähän enemmän käsienpesualtaaseen sitä, ja kun reunat olivat vähän likaiset, niin siitä tuli sankka vesihöyryefekti🤯. Hyvää hampaille, hitsaa ikenet valkoiseksi, jos niissä on infektiota.

Vierailija
14/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään ihmeellistä. Maistui mansikalle

Vierailija
15/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minulle ei annettu vetyperoksidia, vaan jotain pikkuisen kitkerää tai hapanta liuosta. Vetyperoksidi maistuu erilaisesta(lähinnä hattara-/ cotton candy -esanssi).

Vierailija
16/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä purskuttelin päärynänmakusta vetyperoksidiliuosta. Miks sitäkin pitää pelätä ja vastustaa? Onko tääkin aivopesua ja siruttamista?

Vierailija
17/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 1,5% vetyperoksidiliuos, thl:n ohje nykyään. Mene ja tiedä kuinka paljon mikrobeja se suusta nujertaa hoidon ajaksi.

Vierailija
18/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että se oli klorhexidiniä?

Vierailija
19/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut tässä viikon sisällä käymään 3 kertaa hammaslääkärillä, 1 kerta kunnallisella ja 2 yksityisellä. Ei mitään käsketty purskutella.

Ja nyt on juostu siellä niin paljon että pääsin samalla hammaslääkäripelostanikin. Tänään meinasin jo nukahtaa penkkiin kun siinä jurnuttelivat. Puudutuksen vaadin luonnollisesti aina.

Menkää ihmiset ajoissa sinne, ette halua kokea sitä järkyttävää hammassärkyä minkä minä tunsin kun en ajoissa mennyt.

Ei siihen auttanut edes reseptillä saadut kipulääkkeet. Varaa aika heti huomenna, jos on vähänkin jotain oireita.

Vierailija
20/52 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi -vetyperoksidia- suuhunsa? Nielee vielä vahingossa koko liuoksen. Se ei kyllä poista viruksia hengityksestä jos niitä on, kuulostaa todella oudolta. Varmasti jotkut hyväksyvät mitä tahansa suuhunsa jos joku ehdottaa. Eikö voi olla normaali mieto suuvesi edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä