Hitsi mun pohkeita kun ovat paksut.
Olen kova kävelemään ja se näkyy pohkeissa, ne ei mahdu pillifarkkuihin (tai mahtuu siis mut puristaa ja näyttää tyhmältä).
Onko kellään samaa ongelmaa? Oletkö löytänyt jostain pillit jotka sopii?
Kommentit (6)
Mullakin paksut pohkeet, mitä enemmän juoksen, sitä isommat on. En voi ihan pilleimpiä farkkuja käyttää. Käy jossain farkkuliikkeessä kysymässä ehdotuksia.
en voi uskoa, että ollaan palstan ainoat ongelmapohkeiset. tai sitten muilla on ongelmaa muuallakin kropassa?
t. 2
Lihaksikkaat pohkeet ovat juuri parhaat, ei kiitos hammastikkuja tänne. Omat pohkeeni kyllä mahtuvat saappaisiin, jos ne ovat vetoketjulliset ja niissä on joustoa. Suoraan jalkaan vedettävät, tiukat saappaat on tehty täysin pohkeettomille laiheliineille.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:27"]
Lihaksikkaat pohkeet ovat juuri parhaat, ei kiitos hammastikkuja tänne. Omat pohkeeni kyllä mahtuvat saappaisiin, jos ne ovat vetoketjulliset ja niissä on joustoa. Suoraan jalkaan vedettävät, tiukat saappaat on tehty täysin pohkeettomille laiheliineille.
[/quote]
ei kai tässä saappaista ollu kyse
hep, mulla myös kävelystä ja urheilusta isot lihakset pohkeissa. pidän silti pillifarkkuja usein, korkeavartisia talvisaappaita ei nykyasuinmaassa onneks tartte. mulla on liu jo:n useammatkin stretsaavat pillifarkut ja yhdet H&M:stä. pidän hamettakin, mutta helma pitää olla max. polven keskikohtaan, ei yhtään pidempi.