Voi ei...
Minulla iltavuoro, enkä sauvan kanssa leikkiessäni kuullut kun tokaluokkalaiseni oli tullut kotiin jo yhden jälkeen. Viimeinen tunti oli peruttu. Sen verran ehdin vetää peittoa päälle, että tyttö van ovelta ihmetteli, että "miksi äiti on nukkumassa tähän aikaan". Minä siinä suriseva sauva sisälläni yritän vaan sanoa, "että vähän päänsärkyä ja pitää levätä ennen kuin pitää töihin lähteä"... Tuskin noin nuori mitään tajusi, mutta melko nolo ja vaivautunut olo jäi...
Kommentit (27)
Itsekin joskus melkein narahtanut... :) Tarkkana kannattaa olle, ettei tule hankalia tilanteita.
Mullakin yleensä tulee hoppu,kun mies sammuttaakin tv: n ja tulee nukkumaan. Joskus suututtaa,kun jää kesken.
Viimeisin (9) kuulostaa jonkun runkkariäijän viestiltä.
No minä olen jäänyt kiinni lapselleni vieraan miehen kanssa. Se oli kuulkaa hieman hankalammin seliteltävä juttu kuin joku sauvatouhu.
No teen varmaan ennätyksen, kun olen jäänyt kiinni teininä masturboinnista erikseen kummallekin vanhemmalleni sekä tulevalle anopilleni, että panemisesta äidilleni ja samalle anopilleni. Lisäksi nyt myöhemmin jäätiin kiinni mieheni kanssa 3-vuotiaallemme täydessä touhussa. Toki 3v on niin nuori , ettei asiasta mitään tajunnut. Olen ehkä huolimaton, mutta en vaan ole sellainen, joka ajattelee jotain ovien lukitsemista kun sellainen fiilis iskee päälle...
No kyllä minäkin aikanaan masturboinnista olen äidilleni "kiinni jäänyt". Tosin kääntyi ovelta takaisin ennen kuin ehti edes ovea juuri avata. Taisin pitää jotain ääntä... :) Mutta kyllä hävetti ja pitkään.
Useammankin kerran on ollut lähetä piti -tilanteita. Siksi nykyisin AINA täytyy touhuta omat kivatkin sängyssä peiton alla kirja vieressä, että voi sekunnissa "olla lukevinaan". Tyttö on nyt 10. Mielessä on käynyt, että missäköhän vaiheessa meillä kotona on tilanne, että sekä äiti, että tytär puuhaavat samaa ja pelkäävät ihan yhtä paljon, että toinen tulee paikalle kesken :)
En mä kyllä voisi keskittyä orgasmin saamiseen, jos olisi sellainen tilenne, että joku voisi yllättää. Kyllä silloin pitää saada olla 100% varmasti rauhassa.
MInä jäin isälleni kiinni naimisesta 14-vuotiaana. Tuli poikakaverilleni aika äkkilähtö eikä kyllä ollut minullakaan asiaa ulos pariin viikkoon.
15-vuotiaana poikaystäväni oli käymässä meillä lomallaan ja mummoni asusteli siihen aikaan meillä sairautensa vuoksi. En tajunnut nuoruuteni kiihkossa kuinka kovaa meteliä pidimme, mutta vielä 15 vuotta myöhemmin mummoni jaksaa muistuttaa tästä.
Tokalaisten tunteja ei peruta ilman ilmoitusta vanhemmille...
Onhan noita kiinnijääntejä tullut jokusia joista tässä makeimmat. Ensimmäinen oli kun silloinen tyttöystävä ratsasti autossa jossain mettätiellä, tytön vanhemmat tuli iltalenkillään kohdalle ja tuli kyllä äkkilähdöt. Ja kesken jäi sillä kerralla.
Seuraava kerta oli vuosi tuosta kun vähän avitin kaverin tyttöystävää kaverin ollessa armeijassa. No siinä juuri sopivassa vaiheessa missä ei voi enää lopettaa kaveri tuli kotiinsa ja pitkään katsottuaan totesi notta eipä täällä taida muilla enää puutetta olla ku hänellä. Kavereita ollaan edelleen.
Kolmas keta oli appelan takkahuoneessa kun alettiin nykyisen vaimon kanssa hommin. Anoppi uskalsi tulla pesuhuoneeta pois vasta kun homma oli ohi. Luultiin että mamma oli kaupassa mutta olikin pyykkäämässä :).
Eipä noista juuri jää kun hyviä muistoja, anoppikin jaksaa muistutella edelleen siitä kuinka yritti olla pesuhuoneessa hiljaa ettei häiritse :D
Minä jäin aikanaan kiinni runkkaamisesta äidilleni, olin ehkä 13v. Häpeänä muistan sen edelleen. Mies siis olen.
Itselläni ei varsinaisia kiinnijäämisen traumoja ole, mutta joskus ollessani jotain 14-15v vuotta vanhempi veljeni tuli huoneeseeni juuri kun olin "viittä vaille saamaisillani". Mitään ei näkynyt, mutta punainen naama varmaan paljasti tilanteen. Veli ainakin häipyi heti paikalta. Ei kyllä asiasta ikinä puhunut. Mutta ei kiva muisto.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:24"]
Itse jäin aikanaan kiinni teini-ikäiselle tyttärelleni vastaavassa tilanteessa. Hän todellakin tajusi tilanteen. Oli hiukan vaivautunut olo seuraavat päivät.
[/quote]
Mä oon teininä nähnyt vanhempani myös vahingossa itse teossa... Olin sairastunut kesken koulupäivän, joten jouduin lähtemään kotiin puolen päivän aikaan. Kun tulin kotiin, odotti minua melkoinen näky: äitini makasi keittiön pöydällä jalat levällään ja isä pökki siitä häntä seisaaltaan. Silloin tajusin, miksi isä viitsii aina töistä käydä kotona "lounaalla".... Näköjään oli lounaan lisäksi jälkiruoat aina tarjolla... Onneksi vanhemmat ei huomanneet minua, ja menin siis ulos odottamaan riittävän pitkäksi ajaksi ja sitten vasta sisälle.
Minä olin aikanaan kotonaa viikonloppua yksin ensimmäistä kertaa kun muu perhe meni mökille. Olin jotain 15v. Vanhemmillani tuskin oli käsitystä, että seksiä edes harrastan. Sattui sitten isän veli tulemaan OMILLA AVAIMILLAAN meille kun olin paneskelemassa silloisen poikaystäväni (josta vanhempani eivät edes tienneet) kanssa. Oli siinä hiukan vaikea tilanne, kun hoomoilasena katson, että kuka helvetti yhtäkkiä huoneeni oven aukaisee. Äijä katsoi 5 sekuntia suu auki, laittoi oven kiinni ja häipyi paikalta. Tänä päivänäkään en tiedä mitä hän meillä silloin toimitti ja tiesikö että olen edes kotona.
No et sentään jäänyt kiinni. Meillä 5 vuotias huuteli kerran sängyn jalkopäästä että "mitä te teette", kun olin kontallani ja mies antoi tulla takaapäin. Vielä muutama minuutti aiemmin kun ovelta kävin kurkkaamassa tyttö nukkui ihan sikeästi. Sen tapauksen jälkeen hankittiin lukko makkarimme oveen.