Miksi viime öinen "Olen harrastanut seksiä 20 miehen" -ketju on poistettu?
Kommentit (5)
Uteliaisuuttani kysyn: mitä keskusteltavaa on siinä kuinka monen kanssa joku on harrastanut seksiä? Eihän siihen voi sanoa kuin "vai niin, kiitos tiedosta". :D
Ketjujen poistamisessa pitäisi kyllä olla todella korkea kynnys. Kun käydään henkilöön kiinni, joko julkkikseen tai muuten tunnistettavaan, voi poistaminen olla paikallaan. Mun mielestä kieriskely perhetragedioissa (viimeksi Julia Tukiaisen kuolema) ja rikoksissa on vastenmielistä ja pelottavaa (millaisia on irl ne ihmiset jotka sellaista harrastaa?), mutta en mä silti niiden poistamista kannata.
3:n mainitseman ketjun poistaminen on ihan tyhmää. En lukenut ketjua mutta ilmeisesti sen idea oli ripittäytyminen, tunnustaminen - eli sillä oli hyvä tarkoitus!
5 sinulle vastaan että oli siinä muutakin, Ap oli naimisissa ja hänellä oli lapsia ja minua kiinnosti miten kuvio toimii käytännössä ja olisin kysynyt vielä jotain arkeen liittyvää.
Siis se jossa Ap sanoi harrastaneensa vuoden aikana seksiä 20 miehen kanssa.
Jos joku ilmoittaa asiattomasta viestistä, niin ketju poiistetaan.
samoin poistettiin ketju, jossa sai paljastaa tekoja, mitä ei ääneen sanoisi. Siinä joku paljasti lyövänsä koiraa, niin ketju pooistettiin. Ihme sensuuria... Ilmeisesti joku ajattelee, että kun asioista ei puhuta, ei niitä ole olemassa....
Harmi, oli minusta kiinnostava ketju.