Kengät jalassa koko työpäivän
Olen tänä vuonna aloittanut toimistotyössä, ja vietän siis näin ollen n 8 tuntia päivästä istuen sisätiloissa. Olen huomannut että jalat hikoilevat huomattavasti ja tuntuvar nihkeiltä pitkin päivää. Etenkin nyt kun olen ottanut lämpinämmät talvikengät käyttöön, hikoilevat jalat paljon.
Kenellänään muulla tätä ongelmaa? Mikä avuksi?
Kommentit (16)
Vie töihin jotkut kevyet sisäkengät.
Meillä on sisäkengät käytössä toimistolla, varsinkin talvella on kaikilla. Mulla on parit erilaiset joita vaihtelen.
Aloittajan ongelma ei ole hikoilevat jalat vaan se, että hän on idiootti !
Vierailija kirjoitti:
Miksi siinä työpaikassa ei saa pitää sisäkenkiä?
No en minä ole tajunnut tuommoista.
Millaiset sisäkengät teillä on? Meidän toimistolla pitää olla tyylikäs, eikä mitkään kangastossut tai sandaalit käy.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset sisäkengät teillä on? Meidän toimistolla pitää olla tyylikäs, eikä mitkään kangastossut tai sandaalit käy.
Crocsit
Tyylikkäät kesäkengät sisäkenkinä.
Vierailija kirjoitti:
Yksiväriset (mustat hyvät, sopii kaiken värisiin vaatteisiin) balleriinat, avokkaat, loaferit. Mitkä sopii omaan pukeutumistyyliin.
Ja varasukat töihin. Itellä joskus jalat hikoilla ja sitten alkaa viluttaan/tuntuu epämukavalta. Sukkien vaihdolla tilanne paranee.
Ite oon töissä joko villasukilla tai Reinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset pitkävartiset nai mua takaapäin kengät, stay-up sukat ja melko lyhyt hame.
Vierailija kirjoitti:
Työpisteellä ihan sama minkä näköiset terveyssandaalit kunhan on hyvät jaloillaan oloon. Seison enemmän kuin istun. Birkenstockin clogsit on kivoimmat (siis ei sandaalit vaan umpinaiset puukengät)..
Kun mennään syömään tai tapaan asiakkaita laitan siistimmät sisäkengät, semmoset ballerina-tyyliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ĺsiinä työpaikassa ei saa pitää sisäkenkiä?
No en minä ole tajunnut tuommoista.
Sittenhän oli hyvä, että tulit kysyneeksi asiaa. :)
Arcopedicon Leinat on parhaat kesä- ja sisäkengät. Voi nakata pesukoneeseen ja uusia pohjallisia saa.
Kaikki loaferit eli pistokkaat jotka saa nopeasti vaihdettua. Ja vaihtosukat voi olla varalla.
Lenkkareissa voi laittaa nauhat tuplasolmulla löyhälle, että ne voi pukea tai potkaista pois ilman, että täytyy koskea nauhoihin.
Kotona jalkoja voi rentouttaa esim hierontapalloa pyörittämällä jalkapohjan alla samalla kun istuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toimistokenkinä parit eri avokkaat (eri väriset että sopii eri asuihin ja yhdet nahkaballerinat. Meillä kyllä voisi pitää sandaaleita ja tennareitakin, mutta itse en tykkää niistä.)
Miksi siinä työpaikassa ei saa pitää sisäkenkiä?