Kenen kämppä tämä voi olla/on ollut??
onpahan lääniä.
Kommentit (36)
Jussi Salonoja ainakin markkinoi tätä facebookissaan...
tai ilmeisesti sedu on myynyt tän 2011, oisko salonoja häneltä ostanut? ja nyt tullut 2v. täyteen ja myy eteenpäin.
eli siis kumman tää on? Sedun vai Salonojan?
mä jo luulin, kun ekan kuvan näin että siellä on joku makee kivitalo. mutta ei, tollanen älväri vaan. ihan kauhee, sekä sisältä että ulkoa. tontti on ok.
Ulkoa tosi hieno, mutta sisältä suuri pettymys.
ulkoakin ihan kamala. olen pettynyt sekä salonojaan, että seduun. rahalla ei todellakaan saa tyyliä.
Piha on sairaan magee, voisin ens kesän tuolla kyllä hengata. Onkohan aidattu tontti? Tonne vois pyöräillä duunista ja heittää bikinit päälle, uida ja ottaa aurinkoa :)
Minäpä tiedän, tuttu jääkiekkoilija asuu tän naapurissa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 14:20"]
Ulkoa tosi hieno, mutta sisältä suuri pettymys.
[/quote]
joo, epäselvästi ilmaistu, eli maisemat on kivat, ja uima-allas. ei niinkään talo, edes ulkoapäin :)
2011 kun oli myynnissä niin hintapyyntö oli melkein 5 miljoonaa. Eikä tässä hetkeen ole asuttu kun oli vielä eilen vuokrafirman listoilla (7000e/kk).
Hieno talo, kyllä mulle kelpaisi. Tosin pintaremontin joutuisi kyllä tekemään. Pihalla on siis uima-allas, poreallas ja KAKSI kylpytynnyriä :O
Kun vähän googlailee niin tulee sellainen tulos että Espoon kaupunginjohtaja olisi asunut tuossa v. 2011 lähtien..?
Tykkäsin kyllä sisätiloistakin. Hieno. En tiedä miksi joku on sitä myymässä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 14:25"]
Kun vähän googlailee niin tulee sellainen tulos että Espoon kaupunginjohtaja olisi asunut tuossa v. 2011 lähtien..?
[/quote]
EIkun ei, olipas tyhmästi ilmaistu. Talon tiedoissa mainittiin että Espoon kaupunginjohtajana on ollut Jukka Mäkelä 2011 alkaen. Lol. Sori!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 14:24"]
2011 kun oli myynnissä niin hintapyyntö oli melkein 5 miljoonaa. Eikä tässä hetkeen ole asuttu kun oli vielä eilen vuokrafirman listoilla (7000e/kk).
Hieno talo, kyllä mulle kelpaisi. Tosin pintaremontin joutuisi kyllä tekemään. Pihalla on siis uima-allas, poreallas ja KAKSI kylpytynnyriä :O
[/quote]
On muuten edelleen, täällä enemmän kuvia: http://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/espoo/soukka/omakotitalo/5h+/409564?locale=en
LOL. Ton kokonen kämppä uima-altailla ja öljylämmitys. Ei jatkoon.
Vau!