Miksi Vasemmistoliitto haluaa ostaa Gripeneitä? Eikö ne ymmärrä hävittäjien tarkoitusta?
Ei kaupan tehtävä ole siirtää rahaa kavereille vaan parantaa Suomen puolustusta. Se mikä on paras tähän tehtävään, on puolustusvoimien selvitettävä.
Miksi noiden anarkistien on tungettava joka paikkaan sähläämään?
Kommentit (8)
Ongelma on että jos venäjä sanoo ettei gripeneihin toimiteta varaosia niin Ruotsi ei uskalla toimittaa. Ruotsalaiset on niin heikkoja ettei ole varaa suututtaa venäjää.
Gripen on riittävän hyvä kone. Suomi ei tarvitse parasta, vaan riittävän hyvän.
Ei vasemmisto ymmärrä mitään muutakuin että velkaa ei tarvii maksaa ja rahaa saadaan taikaseinästä. V*ttu, kun mä olin 4 mä uskoin että pankkiautomaatista saa rahaa niin paljon kuin haluaa. :D
Suomi tarvitsee 35 Gripeniä, 35 F35:a, muutaman ison tankkaus- ja valvontakoneen ja Naton täysjäsenyyden.
Havittajat ovat yksinkertaisesti liian kalliita Suomen kaltaiselle maalle. Lisaksi havittajat on kalliita taistelutehoon nahden. Parempi ratkaisu olisi ilmapuolustusjarjestelma maasta ilmaan ammuttavin ohjuksin esim. Pantsir. Vaan kenraalit haluavat havittajia, silla niita voidaan kayttaa vieraalla maalla nopeasti.
Jää rahaa enemmän narkkiäänestäjien vieroitusaineisiin.