Apua! En pysty peittämään ihastustani töissä. EN halua tapailua enkä suhdetta!
Tuntuu että on jo huomannut, toivottavasti ei tule treffikutsua.
Keksin AINA jonkun verukkeen mennä juttelemaan, puhun ihan erilaisella äänellä kuin muille työkavereille, nauraa hihitän sen jutuille,.. Katson itseäni kärpäsenä katossa ja ajattelen I D I O O T T I lopeta!
Kohtalotovereita?
Kommentit (22)
Itse käyttäydyn juuri päinvastoin, eli yritän mahdollisuuksien mukaan vältellä kyseistä henkilöä, enkä uskalla oikein katsoa päinkään enää. Jostain syystä kyllä mullakin soi päässä toi sama ”idiootti lopeta” -virsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi oikeasti vakavaa, välttelisit kontaktia hämmennyksissäsi.
Nyt taidat olla vain ihastunut omaan kuvaasi hänen silmissään
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Itse käyttäydyn juuri päinvastoin, eli yritän mahdollisuuksien mukaan vältellä kyseistä henkilöä, enkä uskalla oikein katsoa päinkään enää. Jostain syystä kyllä mullakin soi päässä toi sama ”idiootti lopeta” -virsi.
Niin minäkin yleensä, mutta tällä kertaa en edes pysty pysäyttämään itseäni.
Et halua tapailua tai suhdetta? No, nussikaa vaan sitten pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina toitottanut olevani "WGTOW" ja "vela" ja että en halua miestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Naisen logiikkaa.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä ihastuksessa on erilaista aikaisempiin verrattuna?
Ei taas näitä. Joku toinen palsta aivottomlle naisille. Mene sinne Tinderiin. Tinderistä saat 2 tunnin treffit ja sitten taas uutta miestä kehiin (toivottavsti ei varattuja ukkoja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, kunnes tapaat Sen, joka vie jalat altasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kun ei ole mikään erityisen komea tai älykäs. Vaan tosi tavallinen! En halua uskoa tasojuttuihin mutta kai se on kun huomaa sen olevan "omaa tasoa" eikä mikään lääkärikomistus niin ei hermostuta.
Usein ihmiset luulevat olevansa sellaisia, kuin toivovat olevansa. Itselleen on helppo valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Usein ihmiset luulevat olevansa sellaisia, kuin toivovat olevansa. Itselleen on helppo valehdella.
Ja mitähän minä luulen olevani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kun ei ole mikään erityisen komea tai älykäs. Vaan tosi tavallinen! En halua uskoa tasojuttuihin mutta kai se on kun huomaa sen olevan "omaa tasoa" eikä mikään lääkärikomistus niin ei hermostuta.
Tunnet olevasi vapautuneempi kun ihastus ei ole erityisen komea tai älykäs? Älä vaan tuota mene sille sanomaan.
Välttele ja juokse karkuun aina, kun voit. Toimii, että ei tod tapahdu mitään. Jos on kovin sitkeä ihastus, niin se ihminen kummittelee mielessä kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuntisit olisi vaivaantuneeksi silloin kun näkisitte. Olisit korostuneen viileä ja/tai jäätyilisit. Et näyttäisi sitä, kuinka ilahdut nähdessäsi hänet, vaikka muuta et niin paljoa odottaisi ja kaipaisikaan.
Koettu on. Ihastuin varattuna ja oli kyllä ristiriitaiset tunteet. Omatunto soimasi, eikä olisi halunnut toimia väärin. Sitten ne isot tunteet.
Vierailija kirjoitti:
hajoo ongelmaasi saasta h**ra, v****n luuska. Hyppää kaivoon heikkolahjainen idiootti ääliö!
HAHAHAA luuletko pystyväsi loukkaamaan XD säälittävä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi luonnolle mitään. Isket vaan kiinni ja perustat perheen. Huomaat sitten olevasi vasta täydellinen.
Sano sille näin: "Oon vähän ihastunut suhun, ja sen takia käyttäydyn näin typerästi. En kuitenkaan halua suhdetta tai mitään säätöä, joten ota sinä ihan rauhallisesti. Pääsen tästä yli kyllä ajan kanssa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi luonnolle mitään. Isket vaan kiinni ja perustat perheen. Huomaat sitten olevasi vasta täydellinen.
EI!!!!! Ei perhettä! E i ei ei ei