Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit pinoon: Mitä lapsen opelle koulunaloituslahjaksi

Vierailija
03.08.2008 |

oisko esim. muumimuki kiva?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan hyödyntää tuon omena-idean ja kipaista huomenna Martsumekossa ja kukkiakin vois sitten ostaa edellisenä päivänä, gerberat ois aika nättejä

ap

Vierailija
22/28 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväisin ja jouluna opettajaa kyllä muistetaan. Kiva tapa, ja riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon Marimekkoa Martsumekoksi ja HM:ää Hemppamaukaksi. Huomenna shopittaan opelle lahjaa, taidan ottaa tytön makutuomariks myös.

ap

Vierailija
24/28 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsesi, jos kiikutat opelle jotain koulunaloituslahjaa???

Vierailija
25/28 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä hepuli nyt iski, mutta toi hemppamaukka oli liikaa! Kas kun ei senkkamaukka.

Vierailija
26/28 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tämä kysymys mua vähän huvitti, mutta sitten muistin, että kun lapseni on aloittanut päivähoidossa, niin olen vienyt sinne jotain ;-)

En kylläkään opettajille vaan olin Sokoksen alesta löytänyt sellaisen alle 2v:lle sopivan pelin ja vein sen ensimmäisenä talvena sinne ja käsittääkseni olivat siellä ihan iloisia pelistä, kun ei niillä siellä päiväkodissa kai liiaksi ole niitä rahoja ostaa kaikenmoisia leluja (ja kuluvatkin ryökäleet). Tokana vuonna ostin sellaisia muovisia erilaisia eläimiä (perhosia, matoja koppakuoriaisia), niin saivat opetella niitä ja luokitella esim. hyönteisiin yms. Jälkimmäisestä tuntui toinen ryhmän aikuinen tykkäävän aika vähän... vaan ehkä lapset sitten pelotteli tätiä niillä elukoilla, heh.

Saa kivittää.

Vierailija
27/28 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saa lapsesi sitten hyvää ja yksilöllistä opetusta.

Vierailija
28/28 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä tarviiko tämänkään olla juuri aloittaessa, vaan voihan sitä milloin vain lahjoittaa päiväkodille lapsille jotain jos haluaa...

Ensin tämä kysymys mua vähän huvitti, mutta sitten muistin, että kun lapseni on aloittanut päivähoidossa, niin olen vienyt sinne jotain ;-)

En kylläkään opettajille vaan olin Sokoksen alesta löytänyt sellaisen alle 2v:lle sopivan pelin ja vein sen ensimmäisenä talvena sinne ja käsittääkseni olivat siellä ihan iloisia pelistä, kun ei niillä siellä päiväkodissa kai liiaksi ole niitä rahoja ostaa kaikenmoisia leluja (ja kuluvatkin ryökäleet). Tokana vuonna ostin sellaisia muovisia erilaisia eläimiä (perhosia, matoja koppakuoriaisia), niin saivat opetella niitä ja luokitella esim. hyönteisiin yms. Jälkimmäisestä tuntui toinen ryhmän aikuinen tykkäävän aika vähän... vaan ehkä lapset sitten pelotteli tätiä niillä elukoilla, heh.

Saa kivittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi