Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla rasittava miniä tai vävy tai -kokelas?

Vierailija
05.03.2014 |

Tämä ketju on meille anopeille, joita aina mollataan. Minä aloitan: minulla on kaksi miniää. Toinen vetää aina tavatessamme jotain Vuoden äiti -roolia meille appivanhemmille. Heillä on siis kaksi pientä lasta. Miniällä on pakonomainen tarve näyttää ,että hän osaa hoitaa lapsensa todella hyvin. Johtuuko sitten siitä, että minä olen LTO, en tiedä.

Toisella miniällä on poikani kanssa yksi lapsi ja he koko perhe ovat sellaisia luonnonlapsia, että oksat pois. Lapsi kulkee siinä mukana ja seassa. :)

Pelottaa, että toinen miniä "kasvattaa" lapsensa piloille ja toinen liian lepsusti. Miniöiden kanssa tulen ihan hyvin juttuun, mutta ei heistä sydänystäviä koskaan tule. Enkä sitä haluakaan.

Kolmannella miniällä ei ole lapsia eikä kai koskaan tulekaan. Tämä miniä on minulle läheisin kaikessa herttaisuudessaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n kolmaskin "miniä" on miniä, mutta hänellä ei siis ole lapsia. Siksi alussa "kaksi miniää". :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pysy taustalla, sen neuvon annan sinulle. Meillä oli aikamme, nyt on nuorten aika kasvattaa lapsensa, hoitaa kotinsa, perheensä. Meidän anoppien pitää keksiä muuta sisältöä elämäämme. En edes halua vastata siihen, onko miniä/vävyni "rasittava". Olkoon tai ei, ei ole minun asiani sitä pohtia.

T. anoppi

Vierailija
4/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luokattoman ruma ja oudonhajuinen vävykokelas. Sääli, sillä tyttäremme on hyvin kaunis nainen. Ei sillä tietysti väliä, tärkeintä, että tytär on onnellinen. Toivon vain, että lapset perisivät ulkonäkönsä meidän suvusta, eikä niiden harvahampaisten hippitukkien suvusta.

Ai niin, en ole kertaakaan kuullut vävykokelaan puhuvan kahta sanaa pidempää lausetta. On aika hiljaisen ja juron oloinen, eikä katso silmiin. Tai jos katsoo, niin tuijottaa hyvin eriskummallisesti. Tytär on valintansa tehnyt ja sitä kunnioitan, mutta toivon, että vävy tuosta ajanmyötä reipastuisi, niin että pääsin tuntemaan häntä paremmin.

Vierailija
5/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:34"]Minulla on luokattoman ruma ja oudonhajuinen vävykokelas. Sääli, sillä tyttäremme on hyvin kaunis nainen. Ei sillä tietysti väliä, tärkeintä, että tytär on onnellinen. Toivon vain, että lapset perisivät ulkonäkönsä meidän suvusta, eikä niiden harvahampaisten hippitukkien suvusta.

Ai niin, en ole kertaakaan kuullut vävykokelaan puhuvan kahta sanaa pidempää lausetta. On aika hiljaisen ja juron oloinen, eikä katso silmiin. Tai jos katsoo, niin tuijottaa hyvin eriskummallisesti. Tytär on valintansa tehnyt ja sitä kunnioitan, mutta toivon, että vävy tuosta ajanmyötä reipastuisi, niin että pääsin tuntemaan häntä paremmin.

[/quote]

Oletko äitini?:D

Vierailija
6/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:34"]Minulla on luokattoman ruma ja oudonhajuinen vävykokelas. Sääli, sillä tyttäremme on hyvin kaunis nainen. Ei sillä tietysti väliä, tärkeintä, että tytär on onnellinen. Toivon vain, että lapset perisivät ulkonäkönsä meidän suvusta, eikä niiden harvahampaisten hippitukkien suvusta.

[/quote]

Oletko äitini?:D

[/quote]

Jos näin on, niin käskepä miehesi suihkuun ennen seuraavaa tapaamistamme!

Vierailija
7/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä koskaan tule olemaankaan, kun olen lapseton, mutta olen sivusta seurannut äitini ja veljeni vaimon suhdetta. Luoja varjelkoon kaikkia anoppeja moiselta miniältä. Hän on juuri niitä ihmisiä, jotka kirjoittelevat tänne ja haukkuvat kamalaa anoppiaan, mutta totuus on aivan muuta. Lastenhoitoapu kyllä kelpaa, mutta käytös on välillä äitiäni kohtaan aivan kamalaa, miniän osalta. 

Vierailija
8/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:34"]

Minulla on luokattoman ruma ja oudonhajuinen vävykokelas. Sääli, sillä tyttäremme on hyvin kaunis nainen. Ei sillä tietysti väliä, tärkeintä, että tytär on onnellinen. Toivon vain, että lapset perisivät ulkonäkönsä meidän suvusta, eikä niiden harvahampaisten hippitukkien suvusta.

[/quote]

Huh. Voi sääli. Tuo on juuri kamalaa, kun ei voi sanoa mitään. Lapsesi kysyy: "mitäs tykkäsit Mikasta" ja on pakko sanoa "ihan kiva poika". Vaikka sokea Erkkikin näkee kilometrin päähän, että tuo suhde on tuhoon tuomittu.

Vierailija
9/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:30"]

Ap, pysy taustalla, sen neuvon annan sinulle. Meillä oli aikamme, nyt on nuorten aika kasvattaa lapsensa, hoitaa kotinsa, perheensä. Meidän anoppien pitää keksiä muuta sisältöä elämäämme. En edes halua vastata siihen, onko miniä/vävyni "rasittava". Olkoon tai ei, ei ole minun asiani sitä pohtia.

T. anoppi

[/quote]

eikös ap juuri sanonut, että ei halua olla sydänystävä miniän kanssa.

Vierailija
10/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin sisareni mies haukkuu äitiäni eli anoppiaan ihan julkisesti facebookissa. Sisareni tai äiti ei ole siellä. Hävettää ihan valtavasti, kun miehen kaveritkin nauravat äidilleni. Eivätkä he edes tunne äitiä, ainoastaan sen puolen mitä siskon mies valheillaan levittää. Siskolle en kehtaa sanoa mitään, koska hän ei näe miehessä mitään vikoja.

Vierailija
11/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ärsyttävä miniä. Pomottaa ja käskyttää poikaani aina, vaikka minä tai mieheni olemme paikalla. Kuinkahan käyttäytyy kahden kesken poikani kanssa?

Vierailija
12/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:42"]

Minunkin sisareni mies haukkuu äitiäni eli anoppiaan ihan julkisesti facebookissa. Sisareni tai äiti ei ole siellä. Hävettää ihan valtavasti, kun miehen kaveritkin nauravat äidilleni. Eivätkä he edes tunne äitiä, ainoastaan sen puolen mitä siskon mies valheillaan levittää. Siskolle en kehtaa sanoa mitään, koska hän ei näe miehessä mitään vikoja.

[/quote]

Miksi annat tuon idarin kiusata äitiäsi selän takana? Näytäpä siskollesi mitä siippa kirjoittelee. 

Vierailija
13/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniäni on kamala narisija, emmekä oikein tule toimeen. Ei arvosta lainkaan lastenhoitoapua, vaan jatkuvasti jaksaa valittaa siitä, että haluan hemmotella lapsia herkuilla heidän ollessaan hoidossa. Salaa joudun jälkiruoatkin antamaan, koska kieltää antamasta, mutta minusta on niin ihana nähdä lasten tyytyväiset ja iloiset ilmeet, kun saavat kakkua tms. Hyvää hyvyyttäni leikkasin lasten hapsottavat hiuksetkin ilmaiseksi ja palkkioksi sain huudot ja haukut.

Vierailija
14/14 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:30"]Ap, pysy taustalla, sen neuvon annan sinulle. Meillä oli aikamme, nyt on nuorten aika kasvattaa lapsensa, hoitaa kotinsa, perheensä. Meidän anoppien pitää keksiä muuta sisältöä elämäämme. En edes halua vastata siihen, onko miniä/vävyni "rasittava". Olkoon tai ei, ei ole minun asiani sitä pohtia.

T. anoppi

[/quote] miksi et voi olla mun anoppi.... miniäsi on maailman onnekkain nainen !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi