Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen yksi juttu Antti Lindmanista jossa puhutaan ikään kuin 56-v nainen olisi luomusti tullut raskaaksi

Vierailija
11.11.2020 |

Hedelmällisyyslääkäreitä todella kismittävät nämä jutut, koska selvää on että vaimo on saatettu raskaaksi hoidoilla. Ja todennäköisesti ei Suomessa, koska täällä ei hoitoja noin vanhoille tehdä edes yksityisellä.

Jokainen juttu, jossa hehkutetaan reilusti päälle nelikymppisen raskautta antaa esim. 35-vuotiaille harhaisen kuvan että vielä on aikaa reilusti lykätä perheen perustamista. Näin sanoi lekuri minulle kerran. Puhumattakaan reilusti yli 50-vuotiaasta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen vaikeaahan se on raskautua enää yli 45-v, mutta ei sentään aivan mahdotonta. Tunnen itse naisen, joka sai lapsen 54-v ja aivan luomusti ja vahinkona vielä. Miehensä on n. 20 v nuorempi. Suomen vanhin synnyttäjä on muistaakseni 57-v. Tunnen myös naisen, joka sai ainokaisensa 49-v ja sekin oli vahinko. Anoppini äiti sai kolme lasta yli 40-v, eli 44, 45 ja 46 v.  Minulle  tuttu gynekologi sanoi, että huomattavan moni nainen voi tulla raskaaksi vielä viisikymppisenä ja moni tuleekin, mutta tekee abortin vähin äänin. 

Yli 44-vuotiailla kromosomi ym virheitä on kertynyt niinpaljon että keskenmenoprosentti raskautuneista on jo 50% Eli raskautumisen jälkeenkin on kolikonheittoa, itsellä löytyi sydämensyke 7+ viikolla mutta kesken meni 7+6, olin43.

Vierailija
22/23 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä hehkutetaan ap?

Kuinka monessa ikivanhan uuden isän uutisessa itket miksei kerrottu käytetyn luovutettuja sukusoluja? Sillä niitä nimittäin käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v ja taidan kuule olla luomusti raskaana. Ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme