Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää minunkin unensi: serkun vaimon silikonitissi puhkesi

Vierailija
05.03.2014 |

Menin ystäväni lapsen syntymäpäiville. Olin aikamoisen hämmästynyt, kun serkkuni tuli samalla hissillä ja oli menossa samoille synttäreille. Ihmettelin, tunteeko he toisensa.

Kutsuilla oli paljon väkeä. Aikuiset istui pitkällä, seinää kiertävällä valekoisella sohvalla. Lapset leikki lattialla. Kysyin serkultani, mites te nyt olette viihtyneet siellä X:ssä, kun sinne puoli vuotta sitten muutitte?

Serkkuni oli hetken hiljaa. Sitten hän sanoi, ettei asu siellä enää. Että he on eronneet P:n kanssa. Olin ihan äimänä enkä tiennyt mitä sanoa, he meni viime kesänä naimisiin.

Kakistelin, että miksi he erosi? Serkku ilmoitti, että e-vaimolta oli puhjennut silikonitissi. Hän vei naisen lääkäriin, mutta tämä sekosi täysin ja joutui psykoosiin. Lääkäri oli selittänyt, että naisella on epävakaa persoonallisuus ja ollut aiemminkin mielenterveydellisiä ongelmia ja ongelmia minäkuvan kanssa.

Serkkuni tuhahti, että ei kai hän voi jatkaa elämää jonkun sekopään kanssa, joka saa kohtauksia yhdestä silikonitissistä. Mutta hän maksoi sille kyllä uuden tissin.

Olin ihan ihmeissäni. P:llä silikonitissit? Eihän sen tissit edes ole isot. Niin iloisella ihmisellä mielenterveydellisiä ongelmia? Onko serkkuni tuollainen liero, että eroaa, jos toisella ongelmia?

Supisin, että ei sun nyt tässä kaikkien vieraiden edessä olisi tarvinnut noin tarkkaan selostaa, P parka. Kaikki aikuiset huoneessä räjähti nauramaan. Serkkuni sanoi, että nämä kaikki tietää tämän jo, nehän on hänen hyviä kavereita!

Heräsin unesta hämmentyneenä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on joku ongelma suhteessa serkkusi vaimoon, mielesi on pyörinyt hänen ympärillään enemmän kuin tavallista. Mieti mikä tunne on päällimmäisenä, ja mitä sen alta löytyy. Serkkusi vaimo voi ulkonäöltään tai muilta ominaisuuksiltaan edustaa sinulle myös jotakin toista ihmistä tai jopa ihmistyyppiä.

Vierailija
2/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko unen nähtyäsi siemenen syöksyn? Minkälainen kuvio niistä muodostui lakanalle? Tämä on tärkeää unen merkityksen tulkinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää sadetta.

Vierailija
4/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:54"]

Saitko unen nähtyäsi siemenen syöksyn? Minkälainen kuvio niistä muodostui lakanalle? Tämä on tärkeää unen merkityksen tulkinnassa.

[/quote]

Ööö.. Olen nainen. En ole henk.koht. koskaan saanut siemensyöksyä. :)

Vierailija
5/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:52"]

Sinulla on joku ongelma suhteessa serkkusi vaimoon, mielesi on pyörinyt hänen ympärillään enemmän kuin tavallista. Mieti mikä tunne on päällimmäisenä, ja mitä sen alta löytyy. Serkkusi vaimo voi ulkonäöltään tai muilta ominaisuuksiltaan edustaa sinulle myös jotakin toista ihmistä tai jopa ihmistyyppiä.

[/quote]

No ei kyllä ole mitään erityistä ongelmaa serkun vaimon suhteen. Emme pidä mitenkään kauheasti  yhteyttä, mutta olemme normaaleissa, hyvissä, sukulaissuhdeväleissä. Olemme tämän P:n kanssa samalla alalla ja olemme olleet samassa harrastuksessakin. Hän on ihan kiva ihminen, ehkä pikkuisen höppänä ja sellainen bilehile.

Hm. Mitäs ihmistyyppiä hän sitten minulle edustaisi? En tunne häntä niin hyvin, että voisin persoonallisuudesta jotenkin hahmotella hänen "ihmistyyppiään".

Vierailija
6/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää unestasi muuta kuin sen, että se oli mahtava.

Itse näin unta, jossa minun piti salamurhata hitler täytetyllä karhulla. En usko, että se sisälsi minkäänlaista syvällistä sanomaa, jota sinä selkeästi taidat unistasi etsiä.

Vierailija
7/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit kuitenkin liittää häneen joitain ominaisuuksia jotka herättävät sinulla erilaisia tunteita. Mieti niitä tunteita. Vain sinä itse voit avata unesi itsellesi. Ole avoin myös epämiellyttäville tunteille ja tutkaile niutä rauhassa.

Vierailija
8/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku = amerikan serkku, amerikka

Vaimo = perinteinen perhemalli

Silikonit= lisää amerikkaa

Puhkeava silikoni = Amerikka tuhoutuu!

Vierailija
9/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi suhteessa serkkusi vaimoon tai joihinkin hänen ominaisuuksiinsa voi olla tiedostamaton. (Ongelma voi olla liian vahva sana, ennemminkin tehtävä jota alitajuntasi työstää.) kyseessä voi olla omat ennakkokäsityksesi tai sitten joku yksittäinen tapahtuma serkkusi vaimoon ja johonkin hänen kaltaiseensa liittyen, jonka alitajuntasi on sotkenut aivan muihin teemoihin.

Vierailija
10/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAI johonkin hänen kaltaiseensa, piti kirjoittaa.

Vierailija
11/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:12"]

En osaa selittää unestasi muuta kuin sen, että se oli mahtava.

Itse näin unta, jossa minun piti salamurhata hitler täytetyllä karhulla. En usko, että se sisälsi minkäänlaista syvällistä sanomaa, jota sinä selkeästi taidat unistasi etsiä.

[/quote]

Kiitos!

No kaikista kummallisista unista, joita olen nähnyt, niin tämä pääsee kyllä top 5 joukkoon. :)

Vierailija
12/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:16"]

Serkku = amerikan serkku, amerikka

Vaimo = perinteinen perhemalli

Silikonit= lisää amerikkaa

Puhkeava silikoni = Amerikka tuhoutuu!

[/quote]

Wot? Sun selitys oli vielä ääliömäisempi kuin mun uneni...

Vierailija
13/13 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:12"]En osaa selittää unestasi muuta kuin sen, että se oli mahtava.

[/quote]

Tässä tulkinta sinullekin vaikka et sitä tarvinnutkaan: Hitlerin salamurha erilaisilla kummallisilla keinoilla vaikuttaa olevan melko tavanomainen unissa toistuva teema tavallisilla ihmisillä jotka ovat Eurooppalaisen/Pohjois-Amerikkalaisen mediakulttuurin vaikutuspiirissä. Joten älä huoli, voit olla ihan normaali unestasi huolimatta ;p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi