Syökö kukaan muu säilykepapuja?
Jos olen yksin kotona , lämmitän säilykepapuja ja lisään valkosipulia, ketsuppia ja persiljaa. Hyvää!
Kommentit (11)
Työeväänäkin mainioita ja voihan sekaan laittaa vaikka jauhelihaa.
Mä tein just pikachili con carnen, olen sairauslomalla.
Pari viikkoa sitten tein pihvejä pavuista. Yllättävän hyviä näin ensi kertalaisella.
Enimmäkseen ostan pavut kuivattuina, keitän, käytän tai pakastan. Yksi on poikkeus: Baked Beans tölkissä, Lidlistä saa hyvää. Siitä teen tuunatun version. Kuullotan sipulia, valkosipulia ja ehkä chiliäkin öljyssä, lisään paputölkillisen kastikkeineen ja mausteeksi hiukan viinietikkaa. Pieni haudutus ja se on siinä.
Purkki tummia papuja nuudeleiden sekaan, hyvin uppoaa ja nälkä lähtee.
Ostan tölkkipapuja ja kikherneitä, hinta on halvempi kuin tetroissa. Teen keittoja, kastikkeita ja muhennoksia
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:30"]
Ostan tölkkipapuja ja kikherneitä, hinta on halvempi kuin tetroissa. Teen keittoja, kastikkeita ja muhennoksia
[/quote]
Pirkan paputerat maksaa 0.79€ kappale. Ei ole kallis. Ja siitä tetrasta mä saan 2-3 ateriaa. Muun ohelle siis.
Söin juuri eilen illalla purkillisen kidney-papuja kun olin yksin kotona...hyvää oli.
Kyllä, mutta vain niitä tetroissa olevia. Niillä korvaan lihan usemman kerran viikossa.
Ruskeita ja valkoisia papuja suolaliemessä.
Ennen söin niitä papuja tomaattikastikkeessa, mutta en voi enää. Harmi.