Mitä tekisit jos olisit hoikka ja kaunis?
Meikäläinen ostaisi hienot bikinit ja lähtisi uimarannalle uimaan ja ruskettumaan. Ikinä en ole sitä tehnyt vaikka oon nyt 57v.
Mun äiti pelotteli mua nuorena ihosyövällä, joten nuo jäi tekemättä.
Kommentit (17)
En varmaan tekisi mitään eri tavalla. Kehtaisin vieläkin vähemmän lähteä mihinkään ulos kun pelkäisi että tulee huomiota ei-toivotuilta tyypeiltä.
Olen hoikka ja kaunis. En tee mitään sen erityisempää kuin muutkaan.
Erakoidun periferiassa.
Lapsuudenaikainen kiusaaminen sementoi sosiaalisten tilanteiden pelkoni.
Olen hoikka ja kaunis. Minulla on omat ongelmani ja epävarmuuteni, ne vain ovat erilaiset kuin sinun. Yhtä onnellisia tai onnettomia olemme varmasti. Ja hei, mene sinne rannalle, siellä muutkin käy. Ei tarvitse olla hoikka.
Oon Sofia Ruudun näköinen mutten kuuluisa.
Ihan samaa elämää eläisin kuin nykyäänkin.
Ehkä tän takia laihdutuskuurit oikeasti epäonnistuu. Posse haluaa olla laihaa että voi esitellä prsettä bikinissä. Jopa keskenkasvuiset aivot tajuaa, että motivaatio laihdutukselle on silloin niin typerä, ettei sitä viitsi tosissaan edes ryhtyä.
Pyllistelisin miehelleni ja nauttisin ku hän ei kykenis pitää näppejä erossa musta
Vierailija kirjoitti:
Alkasin tietty instapimpoks. Workworkwork. Kumitissit, tekoperä, tekotukka, tekokynnet, tekohampaat, tekoripset, kulmat ja huultentäyttö pitäs vaan ensin hoitaa ni avot
Suurin osa instapimuista ei ole tavallista paremman näköisiä vaan tavallista parempia manipuloimaan kuvia.
Alkaisin aikuismalliksi ja saisin siitä mukavasti lisätuloja
Ihan samaa kuin nytkin. Nuorena olin hoikka ja kaunis, ja elämä ei ollut yhtään parempaa kuin nyt, iässä 50 v ja koossa 40.
Mun äiti "opetti" häpeämään alastonta kroppaani ja seksiä. Siksi oon nyt 44 vuotias ja kokoa 44. Ikuinen sinkku ja yksinäinen.
Kiertelisin vain baareissa esittelemässä itseäni.
Alkasin tietty instapimpoks. Workworkwork. Kumitissit, tekoperä, tekotukka, tekokynnet, tekohampaat, tekoripset, kulmat ja huultentäyttö pitäs vaan ensin hoitaa ni avot