Kauan teillä mennyt rahojen palautukseen virheellisesti
Maksoin lähimaksulla ja maksu meni kahteen kertaan. Rahoja ei voinut perua koska oli lähimaksulla tehty. Jouduin antamaan sähköpostin, puhelinnumeron, osoitteen ja tilinumeron parin euron palautusta varten. Onko tää tyypillistä. Miksi kassoilla ei voi olla käteistä?
Jos oisin tänkin tiennyt oisin luotolla maksanut, tai katsonut summan etukäteen ennen kuin piippaan. Kassa teki mokan ja otti hinnan kahteen kertaan. Käteisellä ei saanut maksaa.
Kauan kestää että rahat palautuu. Kyse ei ole monesta eurosta vaan se että mua vituttaa taistella perusasioista jotka ei ole edes mun mokia
Kommentit (7)
rahojen palautukseen virheellisesti? Eikös olisi parempi että ne palautetaan oikein?
"tehdystä veloituksesta". kirjoitin otsikkoon. katkaisi tämä vauva.fi
ap
Eli alle 50 euron maksusta kysymys. Veikkaisin, että muutama päivä menee. Pankkihan sen korjaa, ei se kaupan kassa.
Kyseessä ei ollut katevaraus vaan se että kassa näppäili kaksi kertaa hinnan. Kassa huomasi mokan, yritti perua. Ei onnistunu. Tj kävi siinä ja sano että rahojen palautus tulee tilille.
Typerää soittaa muutaman euron takia.
Valitettavasti ei ole koskaan palautettu rahaa virheellisesti. Olispa kiva, jos joskus virheellisesti palautettaisiin.
Virheellisesti ei varmaan, kunhan palauttaisivat ees oikein, oman takaisin.
up