Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyntiä paniikkihäiriölääkkeellä?

Vierailija
04.03.2014 |

Voiko saada paniikkihäiriölääkereseptin sillä perusteella, että tekee puhelinmyyntiä työkseen / hakee puhelinmyyjäksi? Rentouttaako lääke?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tuollaista reseptiä?

Vierailija
2/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paniikkihäiriölääkkeet, mut mulla on kyllä ihan oikeita oireitakin. Jos sulla ei ole paniikkihäiriön oireita, niin tuskinpa saat. Jännitykseen saavat ehkä myöntää jotai pillereitä.

Kannattaa miettiä kuitenki alanvaihtoa ku ruveta käyttää lääkkeitä... Ei ole mitään hupinapsuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:15"]

Minulla on paniikkihäiriölääkkeet, mut mulla on kyllä ihan oikeita oireitakin. Jos sulla ei ole paniikkihäiriön oireita, niin tuskinpa saat. Jännitykseen saavat ehkä myöntää jotai pillereitä.

Kannattaa miettiä kuitenki alanvaihtoa ku ruveta käyttää lääkkeitä... Ei ole mitään hupinapsuja.

[/quote]

En kertakaikkiaan saa mitään muuta työtä kuin puhetyötä. Koulutuksesta huolimatta. Turhauttaa. Tiedän kokemuksesta, että puhetyöstä tulee kuitenkin aivan hirveää tuskaa. Saako noita lääkkeitä käyttää joka päivä työpäivän ajan? Ei varmaan? Varmaan kalliitakin. Tuleeko niihin riippuvaiseksi?