Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö laittaa tykkäys minusta tykänneelle naiselle, jolla on lapsia, mutta

Vierailija
10.11.2020 |

Hakee vakavan suhteen lisäksi "rentoa yhdessäoloa"? Voinko olettaa, että naiselle kelpaa muukin kuin vakava suhde? Itse en halua mitään vakavaa naisen kanssa, jolla on lapsia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä. Vältä naisia joilla on lapsia.

Vierailija
2/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältä. Vältä naisia joilla on lapsia.

Ei kai nyt rento tapailu haittaisi, vaikka naisella on lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule. Ei se tykkäys ole vielä lupaus yhtään mistään. Ei edes yhdestä viestistä, ei treffeistä, ei rennosta yhdessäolosta, saati vakavasta parisuhteesta. Relaa.

Vierailija
4/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule. Ei se tykkäys ole vielä lupaus yhtään mistään. Ei edes yhdestä viestistä, ei treffeistä, ei rennosta yhdessäolosta, saati vakavasta parisuhteesta. Relaa.

Ymmärrän, mutta en haluaisi edes alkaa viestittelemään, jos nainen hakee vain vakavaa suhdetta, koska jatkuva viestittely on minulle kuluttavaa. 

Vierailija
5/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta en haluaisi edes alkaa viestittelemään, jos nainen hakee vain vakavaa suhdetta, koska jatkuva viestittely on minulle kuluttavaa. 

"Moi, täältä saisi rentoa seuraa" tai jotain vastaavaa.

Vierailija
6/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se JA vai TAI? Sillä on iso ero.

”Vakavaa suhdetta ja rentoa yhdessäoloa” tarkoittaa rentoa yhdessäoloa sen vakavan suhteen sisällä.

”Vakavaa suhdetta tai rentoa yhdessäoloa” voi tarkoittaa satunnaisempaakin kohtaamista.

Vierailija
7/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuule dick.jpg toimii paremmin ;)

m39

Vierailija
8/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt panee ja kerrot, että näissä merkeissä sitten seuraava kerta...

Vierailija
9/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita mitään, ei yhtikäs mitään. Anna naisen olla ihan rauhassa, hän ei tarvitse sinua mihinkään ja varsinkaan hänen lapsensa eivät kaipaa sinua millään tavoin. Etsi lapseton pilde. Vai oletko niin epätoivoinen ja pildenkipeä, että vaihtoehtoja ei ole? :D

Vierailija
10/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt panee ja kerrot, että näissä merkeissä sitten seuraava kerta...

"Muista myös lisäksi, että voit tulla isäksi" - eli joka ikinen pano voi tarkoittaa tulevaa isyyttä. Kannattaako?

Vierailija
11/11 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin koostaa profiilinsa vähän eri logiikalla. Itselleni, naiselle jolla on lapsia, tuo tarkoittaisi, että etsin joko fiksua, rentoa seuraa, mutta ei toki haittaa jos löytyy fiksua, rentoa seuraa ja molemminpuolinen rakastuminen ja sitten syvempään suhteeseen eteneminen. Ja hahmota kyllä ihan itsekin jos mahdollisesti syttyvät tunteet eivät ole molemmipouolisia minun tai miehen osalta. Mutta jos mies ilmoittaa, että etsii vakavaa suhdetta siinä samalla kun minun kanssani on alkanut tapailla rennoissa meiningeissä niin en siihen varmaan enää lähtisi. Ensimmäisen ja viimeisen kerran kun kävi niin, että mies joka kertoi etsivänsä rentoa seuraa olikin suunnitellut etsivänsä vakavampaa seuraa samalla kun on rennosti kanssani, mutta hän sitten rakastuikin ja flippasi täysin kun olin pilannut hänen suunnitelmansa ja elämästä tuli niin vaikeaa kun tuli tunteet... Älä tykkää siitä naisesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän