En jaksa lukea enää yhtään uutista Konsta Hiekkasesta ja Aami-vaimosta
Mitä hemmetin supertähtiä Iltis yrittää heistä leipoa. Ja juu, on sekin maailman ihme kun aikuisilla ihmisillä on VIISI, SIIS VIISI LASTA!
Kommentit (17)
Viisi lasta ei ole edes iso perhe. Mulla on viisi lasta, en koe olevani suurperhe.
Samalla alueella asuu 12-lapsen perhe, sen sanoisin olevan suurperhe
Tiesittekö, että Konsta Hietanen on tatuoitu mies...?
MIten joskun tuntuu, että joidenkin elämä on helppoa: kumppani löytyy kotoa veljen kaverista, ei tarvitse kylillä pyöriä ja kestää säätöjä. Ei lapsettomuutta (tässä ilmeisesti itketty kyllä neljättä poikaa). Hyvä suhde ja talouskin ihan ok kunnossa.
Wow, olitpa sinnikäs.
Mä lopahdin jo tähdet tähdet keskustelussa.
Nyt julkisuus hellii, kohta se lataa paskaa niskaan. Nää on niin nähty. Eiköhän toikin pari kohta eroa.
Mä olen huomannut saman, jompi kumpi patsastelee lähes päivittäin jonkun lehden sivuilla.
No kuka pakottaa lukemaan niitä uutisia? Varmaan helpottaisi oloa jos pitäisit taukoa niistä.
Kuka käskee lukea? Miksi luet niitä?
Ohita ne, niin minäkin uutisille ja artikkeleille jotka eivä kiinnosta.
En minäkäään jaksa lukea yhtäkään postausta täällä jostain Sofiasta ja Stefusta ja Martinasta, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oottepa ilkeitä
Kateellisia, niin kateellisia ovat, kun jollakulla menee joskus hyvin, näinä päivinä.
Ei se elämä ole mitään ruusuista, niinkus se artikkeleissa hehkutetaan.
Uusi julkkis otetaan aina avosylin mediaan.
Sama. Täysin tuntemattomia ja nimet usein uutisotsikoissa, miksi pitää pakottaa ihmisten silmille se. :D
Älä lue. Ei ole mikään pakko. En minäkään lue niitä juttuja, ja hyvin pärjään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa ilkeitä
Kateellisia, niin kateellisia ovat, kun jollakulla menee joskus hyvin, näinä päivinä.
Ei se elämä ole mitään ruusuista, niinkus se artikkeleissa hehkutetaan.
Uusi julkkis otetaan aina avosylin mediaan.
Julkisuus on raadollista. Miksi kukaan olisi heille kateellinen?
Kyllähän noi lehdet osaa julkkiksia leipoa eiköhän sitä kohta ole tälläkin perheellä joku junnujen luomupuuvilla mallisto....