Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää sinulle on olla hoikka?

Vierailija
10.11.2020 |

Jos heräisit joku aamu 40kg painavampana kuin nyt olet, niin kuinka tärkeää sinulle olisi saada se mahdollisimman nopeasti pois, ja olisitko valmis kärsimään/näkemään vaivaa/työskentelemään paljonkin sen vuoksi? Järjestelemään muuta elämää tämän tavoitteen saavuttamisen eteen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaista kyselet?

Vierailija
2/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen 158cm ja 110kg joten huhhuh. En pidä itsestäni tämän painoisena ja näen vain valtavan vyöryvän mursun kun katson itseäni peilistä. Joten tuo paino olis varmaan hengenlähtö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kiloa ekstraa yhdessä yössä? En usko!!!

Vierailija
4/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali paino on erittäin tärkeää. Vain seksi on vielä tärkeämpää.

Vierailija
5/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näköjään kovinkaan tärkeää, kun peiliin katsoo.

Vierailija
6/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painoa tule 40 kiloa yhdessä yössä. Hitaasti kertyy. Housun kaulus kiristää jne

Vierailija
7/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan tärkeää. Niin kauan kuin vaatteet mahtuvat päälle eikä tarvitse ostaa uusia, en mieti asiaa.

Sen sijaan minulle on tärkeää, että seurustelukumppanini on hoikka. Seksuaalinen haluttavuus on suhteessa erittäin tärkeää, enkä tunne vetoa ylipainoisia naisia kohtaan.

Vierailija
8/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tärkeää pysyä normaalipainoisena. Jo normaalipainon yläreunalla tunnen oloni ähkyksi ja näytän pönäkältä. Vaatteet kiristää ja hengästyn.

Mikäli suinkin voin vaikuttaa en huoli yhtään ylikiloa!

Vierailija
9/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella tärkeää, sillä olen hiton laiska liikkumaan ja seuraamaan mitä syön. En halua joitua tilanteeseen, jossa joutuisin laihduttamaan. En halua altistaa itseäni terveyshaitoille, joita ylipaino lisää.

Vierailija
10/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta se ei ole prioriteettini.

Tai, no ehkä se tällä hetkellä hieman on, ensimmäistä kertaa elämässäni hifistelen ja treenaan tavoitteellisesti.

Kyllä, luulen että olotila olisi niin tukala että haluaisin kiloista pian eroon.

Vierailija
11/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hemmetissä tekisin töitä jotta saisin ylipainoa pois. En vaan tajua miksi pitäisi itseään lihottaa noin suureksi? Ylipaino kun ei todellakaan tule yhdessä yössä. Hoikkuus on sikäli tärkeää minulle että tahdon pysyä mahdollisimman terveenä, ylipaino kun aiheuttaa todella paljon lisäsairauksia.

Vierailija
12/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tärkeää. Voisin sanoa, että ykkösprioriteetti. Olen lihonut kilon viimeisen parin viikon aikana ja bmi nousi 19.08:aan. Puhkesin itkuun. Painoin tuon 40 kiloa enemmän yläasteella/lukiossa. Varmaan tekisin itselleni jotain muuta pahaa, kun lähtisin laihduttamaan.

t: syömishäiriöinen

Vierailija
13/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoni on temppelini. Hoikkuus on minulle elintärkeää. Lihoin pakkohoidossa 10kg ja elämäni meni hukkaan. En osannut elää ylipainoisena.

Vierailija
14/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen painanut liki 20 vuotta 130kg, ja jos yhdessä yössä painaisin 170kg niin kyllä sitten olisi hengenlähtö lähellä.

Mulla on tullut ylipainoa pariin kertaan aika nopeasti lyhyessä ajassa, en tiedä miksi koska ruokailutottumuksissa ei ole ollut mitään suurta muutosta koskaan.

Mutta hoikkana oleminen ei ole koskaan ollut minulle minkäänlainen prioriteetti, on niin paljon isompia murheita aina ollut elämässä, että jos ei mitään muuta olisi niin sitten voisin alkaa murehtia kiloja.

Vierailija
15/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeää. 

Käyn joka aamu vaa´alla ja jos vaaka näyttää yli 50kg, niin menen sen päivän vähemmillä syömisillä. Näin ei paino kerry huomaamatta ja painonpudotus on helppoa.

Olen tosiaan lyhyt 160cm, joten alle 50kg on itselleni mieluisa paino.

Vierailija
16/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hoikkana olemisesta ja lihominen ahdistaa minua. Olen vanha syömishäiriöinen.  Olen kuitenkin nykyään sen verran varma itsestäni, että jos huomenna heräisin satakiloisena, en antaisi sen haitata. Mitä siitä. Olen silti minä.

Vierailija
17/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeää. Tai sanotaanko, että siedän itseäni normaalipainoisena. Mieluiten olen hoikka. Ylipainoisena en pystyisi elämään itseni kanssa. Olen ollut joskus sillä rajalla ja laihduttanut ylimääräiset pois. Elämänlaatu parani huomattavasti.

Vierailija
18/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen. Vihdoinkin olisin miehen kokoinen ja voisin kelvata naisille. Ehkä pojittelukin loppuisi.

Vierailija
19/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää olla hoikka, mutta on tärkeää että pystyn liikkumaan ja tekemään asioita kevyesti. Olen lievästi ylipainoinen ja näin lähes viiskymppisenä se on vain hyvä asia, näytän terveeltä. En halua näyttää kuikelolta tai toisaalta sairaalloiselta.

Vierailija
20/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella tärkeätä on pysyä hoikkana. Onneksi ei suurempia vaikeuksia ole sen suhteen ollutkaan.

Ai miksi, no vaatteetkin näyttää paremmalta päällä hoikkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan