Hei! Näin exäni tinderissä, hän on varmaankin mennyt elämässään eteenpäin. Se alkoi harmittaa, ja siksipä aloin kaveerata hänen vihamiehensä kanssa
Ihan siitä ilosta, että saan sillä pahan mielen eksälleni.
Olenpa aika kypsä.
Kommentit (18)
ei kannata.
keskity itseesi, älä "kostamiseen". Ei eksäsi siitä kärsi, vaikka olisit hänelle kuinka katkera. Itse vain myrkytät omat ajatuksesi.
Sitä se teettää, kun eksä on vielä mielessä. Kannattiko hoitaa suhde niin ala-arvoisesti? Taisit menettää hyvän saaliin?
Mitä jos sitä ei kiinnosta nykyään ollenkaan, kenen seurassa pyörit? Tai ehkä näkee säälittävän yrityksesi tarkoituksen.
Kuulostaa siltä että olet ihan syystäkin hänen eksä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sitä ei kiinnosta nykyään ollenkaan, kenen seurassa pyörit? Tai ehkä näkee säälittävän yrityksesi tarkoituksen.
Jep, tuskin on jäänyt ikävöimään... :D
Hänen tarkoituksensa on ärsyttää sinua ja onnistui. Paras kosto on, että sulla menee hyvin. Eli unohda koko tyyppi. Siis päästä irti.
Elämästä tulee helvetti, jos ei osaa päästää existä irti.
Vierailija kirjoitti:
Hänen tarkoituksensa on ärsyttää sinua ja onnistui. Paras kosto on, että sulla menee hyvin. Eli unohda koko tyyppi. Siis päästä irti.
Elämästä tulee helvetti, jos ei osaa päästää existä irti.
No tuskinpa hän on edes miettinyt apta tinderiin menenssä. :D Joten siinä mielessä en oikein usko, että yrittää ärsyttää tahallaan...
No paneppa nyt kaikkia exäsi vihamiehiä ja kavereita. Toivottavasti hän pelaa salibandyä ja jalkapalloa nyt ainakin ja sitten kun huomaat ettei häntä kiinnosta pätkääkään voit tehdä yhteenvedon=olen idi oo tti
Voin sanoa omasta kokemuksesta että ex tajuaa sinun olevan katkera ja säälii sinua kun yrität takertua kaikkiin rippeisiin mitkä vain vähänkin tuo hänet mieleen.
Taidan tuntea sinut. Sinullahan oli tyttöystävä heti kun erosit eksästäsi. Ei ollut vaikea arvata ettei sekään nainen katsellut sinua sen pidempään...
Voi kun olet katkera. Mene eteenpäin reilulla tavalla, se on parempi vaihtoehto.
Rehellinen pikkusieluinen pazka :)
Mitä koet että itse saat tuosta toimintatavasta pidemmän päälle? Vapauden tunteen? Mielenrauhan? Välittävän ihmissuhteen? Onnea? Voisiko olla että jokin muu tapa käsitellä pettymys ja hylätyksi tulemisen tunteita olisi kuitenkin parempi?
Mun ex taas on niin paska, ettei se ansaitse ajatuksiani tai tekoja minulta ollenkaan. Out of my life, out of my mind. Jos miettisin kostotoimia exälleni, niin voisin todella huonosti. Ex ei ansaitse hyvää, mutta mä ansaitsen, joten täytyy keskittyä omaan elämään.
No kovasti mennyt eteenpäin jos pitää Tinderissä roikkua....
Voi harmin paikka. Mun puolesta voit olla vaikka joulupukin kanssa jos se tekee sinut iloiseksi. Mitkään kierot pelisi ei mua enää liikauta. Ja mun vihamies tulee varmasti hyvin toimeen sinun kanssasi - ainakin hetkellisesti. En nimittäin tiedä voiko kahdella narsistilla olla kovinkaan pitkäaikaista suhdetta. Etteköhän riitaannu toisiinne jossain vaiheessa.
Kristallipallosta katsoit?