Valheellisuus näkyy naamasta, huomaatteko?
Minulla on taito tunnistaa valheessa elävät ihmiset.
Jotkut positiivisetkin ja iloiset tyypit voivat elää hirveätä kulissia. Sen vaan näkee.
Kommentit (29)
Valehtelijalla on tyypillisesti silmät lähellä toisiaan sekä hiukan höröllään olevat korvat. Otsa on melko matala. Leuka kolmiomainen - ei siis laatikko eikä pyöreä.
No jotkut Maisulit nyt tunnistaa sekunneissa, mutta on varmaan sellaisiakin, jotka pystyvät pidempään peittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelijalla on tyypillisesti silmät lähellä toisiaan sekä hiukan höröllään olevat korvat. Otsa on melko matala. Leuka kolmiomainen - ei siis laatikko eikä pyöreä.
Ei liity ulkoisiin piirteisiin.
Jos näkee ihmisten kuvia joita ei ikinä ole edes tavannut, heistäkin näkee.
Kattokaa ihmistä joka keksi ydinpommin. Kirkkaat neron kasvot. Ja täysin hyytävät.
Kattokaa esim. n a t s i upseerien kasvoja.
Niistä hohtaa täydellinen autius.
Ihmisen kasvot ovat kuin avoin kirja.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen naamasta kaikki ajatukset. On kyllä todella sairaita ajatuksia monella.
:D
Näin ne salaliittoteoriat saavat alkunsa: luuloista.
Jos on paljon sairauksia tms, on pakko näytellä, että kaikki on hyvin. Eihän sitä voi kulkea valittamassa sairauksistaan jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos on paljon sairauksia tms, on pakko näytellä, että kaikki on hyvin. Eihän sitä voi kulkea valittamassa sairauksistaan jokaiselle.
Niinpä, sitten itkettäisi palstalla kun kaveri koko ajan valittaa...
Ex miehelläni oli kyky repiä katseellaan kulissiverhot edestä kun jutteli jonkun kanssa. Itse en olisi ilman häntä hoksannut niitä kaikkia asioita ihmisissä mitä hän näki. Hän kertoi että näinkö saman kuin hän, sanoin en, mitä näit? niin hän oli katseellaan selannut koko ihmisen läpi vaikka jutellessamme minä näin hänen vain katsovan vierastamme silmiin. Ja ihmiset hänen edessään eivät pystyneet pitämään kulissia koska tunsivat kuinka läpinäkyviä he olivat hänelle. Joillakin on hyvä ihmistuntemus.