Hajoon kun en saa olla tarpeeksi omissa oloissani
Korona on vienyt viimeisenkin oman ajan kotona. Tarvitsen omaa aikaa ja yksin olemista, mutta olemme nyt molemmat aikuiset etätöissä ja siis kotona yhdessä melkein 24/7. Aiemmin mieheni matkusti usein sekä ulko-, että kotimaassa. Harrastukset on katkolla. Minulle omaksi ajaksi ei riitä joku toisen lenkillä käyminen. Tilanne alkaa todella tuskastuttaa ja olen miettinyt jo aika äärimmäisiä keinoja oman ajan saamiseksi. Ongelma siinä on tosin, että siinä tapauksessa sitä omaa aikaa olisi sitten jo ehkä liikaakin...
Miten te muut jaksatte jatkuvaa perheen läsnäoloa?
Kommentit (28)
Kaikilla introverteillä naisilla on mies, mutta introvertti mies saa olla aina yksin. Naiset valitsevat vain ekstroverttejä miehiä, vaikka kaipaisivat kuinka paljon omaa tilaa.
Luulisi että airbnb-kämppiä saisi nyt halvalla
Mihin te sitä aikaa tarviitte?
Ja miksi se oma aika tarvii olla just kotona?
Miksei voi lähteä vaikka koko päiväksi retkelle, ottaa eväät mukaan ja viettää aikaa metsän hiljaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Olemme asuneet aviomieheni kanssa omissa asunnoissamme suhteen alusta lähtien. Naimisiinmeno ei muuttanut tilannetta siltä osin. Me molemmat rakastamme omaa tilaa ja omaa rauhaa. Lapsia ei ole. Tämä on ainakin meille ideaalitilanne. Viikonloppuakin on mukava odottaa, kun olemme sitten jomman kumman luona yhdessä. Toimii meillä.
Tämä olisi täydellinen ratkaisu. Minä tykkäisin valvoa myöhempään sängyssä lukien tai surffaillen, mutta mies haluaa käydä ajoissa nukkumaan. Ollapa oma tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme asuneet aviomieheni kanssa omissa asunnoissamme suhteen alusta lähtien. Naimisiinmeno ei muuttanut tilannetta siltä osin. Me molemmat rakastamme omaa tilaa ja omaa rauhaa. Lapsia ei ole. Tämä on ainakin meille ideaalitilanne. Viikonloppuakin on mukava odottaa, kun olemme sitten jomman kumman luona yhdessä. Toimii meillä.
Tämä olisi täydellinen ratkaisu. Minä tykkäisin valvoa myöhempään sängyssä lukien tai surffaillen, mutta mies haluaa käydä ajoissa nukkumaan. Ollapa oma tila.
Eikö mies nuku silmät kiinni, vai miksi et voi omalla puolellasi surffailla?
En jaksaisikaan. Siksi meillä on omat asunnot viereisissä kortteleissa. Erillissuhde on paras suhdetyyppi minulle. En enää suostuisi muuttamaan yhteen kumppanin kanssa, kun se ei minusta mitenkään paranna suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies nuku silmät kiinni, vai miksi et voi omalla puolellasi surffailla?
Valo häiritsee häntä, vaikka yleensä nukahtaa kun laittaa silmät kiinni.