Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla sopivasti ylipainoinen?

Vierailija
10.11.2020 |

Jos ylipainoisella pyörii hänestä vakavasti kiinnostuneita, onko nainen sopivasti ylipainoinen, vai ainoastaan hyvä kohde josta lähteä muokkaamaan sopivaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut naiseen, jolla on juuri sopivasti "ylimääräistä" vartalossaan. Harmi vaan ihastus on kuitenkin yksipuolista.

Vierailija
42/44 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylipaino on terveyshaitta, niin ei voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monet palstamiehet tuntuvat ajattelevan, ettei nainen voi olla liian laiha. Itse olen eri mieltä.

Tottakai voi olla liian laiha. Mutta harvassa ne anoreetikot oikeasti ovat. Ajattelu on siksi juuri vinksallaan, että normaalipainoista pidetään (kateellisten) naisten keskuudessa aina liian laihana ja hieman ylipainoista taas normaalipainoisena. Esimerkiksi 170cm & 55kg ei todellakaan ole anoreetikko, vaan hoikkavartaloinen normaali (usein nuorehko) nainen. Silti tällaisista saa kuulla anorektikko-läppää. Sitten kun 170cm pitkä painaa 75kg, niin se mukamas onkin ihanan normaalia, vaikka tuossa kropassa rasva jo näkyy.

170cm ja 55kg on jo alipainoinen. Ei se alipainokaan ole tippaakaan terveellistä, se vaikuttaa nopeasti mm kuukautiskiertoon.

Hei, herätys nyt! 170cm/55kg on täysin normaalipainoinen. Olen itse juuri tuon mittainen ja pari kiloa alle 50:n ja vartaloltani hoikka.

Et ole hoikka vaan merkittävästi alipainoinen. 170/55 on juuri normaalipainon alarajalla. Merkittävästi alipainoinen ei ole hoikka, vaan laiha ja epäterve.

"normaalipainon alarajalla"..... suhtaudutko yhtä kriittisesti saman verran painossa yli meneviin? Kun on 5+ kg ylimääräistä, niin luokittelet heti läskiksi ja epäterveeksi? Jos et, niin miksi vain toiseen suuntaan olet näin kriittinen?

Alipaino on vakavampi terveyshaitta kuin muutaman kilon ylipaino.

Vierailija
44/44 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkänään pyörteistä naisista. Omenavartalo on paha, mutta leveä perä, pömppövatsa ja isot rinnat on parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi