Voiko nainen olla sopivasti ylipainoinen?
Jos ylipainoisella pyörii hänestä vakavasti kiinnostuneita, onko nainen sopivasti ylipainoinen, vai ainoastaan hyvä kohde josta lähteä muokkaamaan sopivaa?
Kommentit (44)
Minä olen BMI:n mukaan juuri hiukan ylipainoinen, en koe olevani tippaakaan lihava vaan juuri sopiva. 172cm/70kg. Mieheni on hyvin timmissä kunnossa, urheilullinen ja pitää vartaloani täydellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monet palstamiehet tuntuvat ajattelevan, ettei nainen voi olla liian laiha. Itse olen eri mieltä.
Olen elämäni aikana nähnyt livenä ehkä kolme liian laihaa naista. Muuten viehätyn kyllä hyvin hoikista naisista. Nykyinen kumppanini painaa alle 50 kiloa, ja hänellä on kaikista kumppaneistani ehdottomasti paras kroppa, ja seksikin on sen myötä aivan upeaa.
Oi, tämäpä ihannetilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monet palstamiehet tuntuvat ajattelevan, ettei nainen voi olla liian laiha. Itse olen eri mieltä.
Tottakai voi olla liian laiha. Mutta harvassa ne anoreetikot oikeasti ovat. Ajattelu on siksi juuri vinksallaan, että normaalipainoista pidetään (kateellisten) naisten keskuudessa aina liian laihana ja hieman ylipainoista taas normaalipainoisena. Esimerkiksi 170cm & 55kg ei todellakaan ole anoreetikko, vaan hoikkavartaloinen normaali (usein nuorehko) nainen. Silti tällaisista saa kuulla anorektikko-läppää. Sitten kun 170cm pitkä painaa 75kg, niin se mukamas onkin ihanan normaalia, vaikka tuossa kropassa rasva jo näkyy.
Ei naisen, varsinkaan, kuulu olla rasvaton, ja miksi se rasva ei saisi näkyä? Rinnat on rasvaa, takapuoli on aikalailla rasvaa ja niitä isoja läskikertymiä yleensä miehet ihailee kun ne hyllyy, rasva se on mikä siinä näkyy. Nainen tarvitsee rasvaa ollakseen hedelmällinen.
125kg on liikaa, mutta 75kg on vielä ihan normaalia, 55kg on todella hoikka. Toki riippuu myös siitä kropan mallista eli luustosta että onko sellainen romuluinen vai siro niin se rasvakin näkyy eri tavalla.
Myös miehillä saa olla vähän ylimääräistä näkyvää rasvaa, rasvaton sikspäkki on epäluonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen BMI:n mukaan juuri hiukan ylipainoinen, en koe olevani tippaakaan lihava vaan juuri sopiva. 172cm/70kg. Mieheni on hyvin timmissä kunnossa, urheilullinen ja pitää vartaloani täydellisenä.
Minä olen saman pituinen kuin sinä, mutta painan 130kg, jos painaisin 70kg pitäisin itseäni kyllä todella hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi olla liian laiha. Mutta harvassa ne anoreetikot oikeasti ovat. Ajattelu on siksi juuri vinksallaan, että normaalipainoista pidetään (kateellisten) naisten keskuudessa aina liian laihana ja hieman ylipainoista taas normaalipainoisena. Esimerkiksi 170cm & 55kg ei todellakaan ole anoreetikko, vaan hoikkavartaloinen normaali (usein nuorehko) nainen. Silti tällaisista saa kuulla anorektikko-läppää. Sitten kun 170cm pitkä painaa 75kg, niin se mukamas onkin ihanan normaalia, vaikka tuossa kropassa rasva jo näkyy.
170cm ja 55kg on jo alipainoinen. Ei se alipainokaan ole tippaakaan terveellistä, se vaikuttaa nopeasti mm kuukautiskiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen, varsinkaan, kuulu olla rasvaton, ja miksi se rasva ei saisi näkyä? Rinnat on rasvaa, takapuoli on aikalailla rasvaa ja niitä isoja läskikertymiä yleensä miehet ihailee kun ne hyllyy, rasva se on mikä siinä näkyy. Nainen tarvitsee rasvaa ollakseen hedelmällinen.
125kg on liikaa, mutta 75kg on vielä ihan normaalia, 55kg on todella hoikka. Toki riippuu myös siitä kropan mallista eli luustosta että onko sellainen romuluinen vai siro niin se rasvakin näkyy eri tavalla.
Myös miehillä saa olla vähän ylimääräistä näkyvää rasvaa, rasvaton sikspäkki on epäluonnollista.
Ilmankos pidänkin alle 50-kiloisista naisista.
t. velamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saman pituinen kuin sinä, mutta painan 130kg, jos painaisin 70kg pitäisin itseäni kyllä todella hoikkana.
No, BMI:n mukaan olen himpun verran ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäni aikana nähnyt livenä ehkä kolme liian laihaa naista. Muuten viehätyn kyllä hyvin hoikista naisista. Nykyinen kumppanini painaa alle 50 kiloa, ja hänellä on kaikista kumppaneistani ehdottomasti paras kroppa, ja seksikin on sen myötä aivan upeaa.
Oi, tämäpä ihannetilanne.
Niin minustakin. Jokaisen tulisi ainakin kerran kokea seksisuhde, jossa saa oikein palvoa kumppaninsa täydellistä vartaloa, oli se mitä tyyppiä tahansa. Tuolle ei oikein ole mitään vertaista vaihtoehtoa.
No voi. On ollut lukuisia kuvia naisista joiden paino on vaihdellut 10-15 kiloa eikä painavampi näytä silti lihavalta.
Jos treenaa paljon ja on lihaksikas niin painoa on mut ei ole lihavan näkönen.
Kiloja ei kannata tuijottaa vaan sitä miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei pidä luisevasta naisesta. Tämä on fakta!
Palstanaisten kuvitelmia, kun eivät vain itse kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei pidä luisevasta naisesta. Tämä on fakta!
Palstanaisten kuvitelmia, kun eivät vain itse kelpaa.
Minä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170cm ja 55kg on jo alipainoinen. Ei se alipainokaan ole tippaakaan terveellistä, se vaikuttaa nopeasti mm kuukautiskiertoon.
Hei, herätys nyt! 170cm/55kg on täysin normaalipainoinen. Olen itse juuri tuon mittainen ja pari kiloa alle 50:n ja vartaloltani hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, herätys nyt! 170cm/55kg on täysin normaalipainoinen. Olen itse juuri tuon mittainen ja pari kiloa alle 50:n ja vartaloltani hoikka.
Et ole hoikka vaan merkittävästi alipainoinen. 170/55 on juuri normaalipainon alarajalla. Merkittävästi alipainoinen ei ole hoikka, vaan laiha ja epäterve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole hoikka vaan merkittävästi alipainoinen. 170/55 on juuri normaalipainon alarajalla. Merkittävästi alipainoinen ei ole hoikka, vaan laiha ja epäterve.
"normaalipainon alarajalla"..... suhtaudutko yhtä kriittisesti saman verran painossa yli meneviin? Kun on 5+ kg ylimääräistä, niin luokittelet heti läskiksi ja epäterveeksi? Jos et, niin miksi vain toiseen suuntaan olet näin kriittinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä kiloni kannan. Mikäli jollekin miehelle en kelpaa tällaisena kuin olen, en menetä mitään. :)
Musta kiinnostuneita miehiä on laidasta laitaan. Edellinen treffikutsu tuli personal trainerilta.Kutsutaan asiakkuushankinnaksi.
Nimenomaan kun kyseinen personal trainer myönsi pitävänsä pehmeistä naisista. Työnsä puolesta on itse timmi, mutta käy kuumana ylipainoisiin naisiin.
Voi, jos ne kilot on oikeissa paikoissa.
Voi, jos se Ylipaino keskittyy tisseihin ja pebaan, eikä ollenkaan naamaan ja vyötärölle.
Ainoa mies jota minä tässä asiassa kuuntelen on Gösta Sundqvist. Rauha hänen sielulleen.
olen 170cm ja 60kg. Kyllä mussa on sitä läskiäkin. :D Toki myös lihasta, en ihan kokonaan ole löysää höttöä.
Koen olevani normaalipainoinen. Kaverini on saman pituinen, mutta painaa 50kg. Hän on toki hoikka, mutta myös luustoltaan niin pieni ja kapea, että ei näytä sairaalta.
Mikä siinä huvittaa? On kiistaton tosiasia, että miehillä on enemmän rasvatonta painoa kuin naisilla.