Ensi viikonloppuna sinun pitää sulkeutua kotiin yksin, voit tehdä mitä haluat kotona mutta ulos ei saa lähteä
Kommentit (35)
Pakastepizzaa, leipää, juustoa, margariinia ja suklaata.
Tai sitten vaihtaisin margariinin johonkin juomaan: teehen, cocacolaan tai viiniin.
Lohta, sushiriisiä ja majoneesia jotta voi tehdä itse sushia, ruokajuomaksi joku tosi ökyhyvä viini tai ihan vaan pepsiä ja sit vielä irtokarkkeja 😁
Iso kirjolohifilee jonka laitan uuniin, litra kuohukermaa, iso kimpale hyvää juustoa, iso savukirjolohifilee, naudan lehtipihvejä maustevoilla.
Noilla pysyidin hyvin ruoassa viikonlopun.
Siis ihan normaalia elämää minulle viikonloppuna :D.
Katsotaas. Kahvia, perunoita, joku pakastewokkipussi, lohta ja mandariineja.
Jos ei olisi mitään kotona, ei edes mausteita niin kahvi, maito, hyvää ruisleipää, oivariini, esim. hyvin maustetut porsaanpihvit.
Vierailija kirjoitti:
Iso kirjolohifilee jonka laitan uuniin, litra kuohukermaa, iso kimpale hyvää juustoa, iso savukirjolohifilee, naudan lehtipihvejä maustevoilla.
Noilla pysyidin hyvin ruoassa viikonlopun.
Mihin ajattelit laittaa litran kermaa?
Mitä hittoa? Mikäs extreme-tilanne tuo nyt ap:n mielestä olisi? Eihän se nyt ole mitenkään kummaa, että kaksi päivää saattaa esim. sadekelillä viettää kotona mihinkään poistumatta. Minulla on hyviä kirjoja ja normaalisitikin ruokaa aina viikoksi kerrallaan tilattuna, joten voisin jättää ne viisi ruoka-ainettakin ostamatta ja pärjäillä ihan sillä, mitä kaapeista löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazer Alku -pikapuuroa (ainoa, jossa ei ole tuhottomasti sokeria), pakastepizzoja, 1,5 l makuvissypullo, klementiinejä/satsumia ja broadway-sipsipussi vaikka. Jos siis tosiaan yhtä lajia voi ostaa useamman kuin 1.
Kaurahiutaleissa, ohrahiutaleissa, ruishiutaleissa, 4 viljan puurohiutaleissa ei niissäkään ole lisättyä sokeria.
Tiedetään, noissa vain ei ole muuta kuin ne hiutaleet. Noissa, mitä hankkisin, on suolaa ja esim. vadelmaa tai mansikkaa ja mustaherukkaa. Säästyy "lisukkeiden" ostamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Mikäs extreme-tilanne tuo nyt ap:n mielestä olisi? Eihän se nyt ole mitenkään kummaa, että kaksi päivää saattaa esim. sadekelillä viettää kotona mihinkään poistumatta. Minulla on hyviä kirjoja ja normaalisitikin ruokaa aina viikoksi kerrallaan tilattuna, joten voisin jättää ne viisi ruoka-ainettakin ostamatta ja pärjäillä ihan sillä, mitä kaapeista löytyy.
No mutta kun kaappien piti olla tyhjät tässä skenaariosa, AP vastasi niin eka sivulla.
Vihreää teetä, pakastepizzoja, kaurahiutaleita, mustikoita, klementiinejä.
Kossu, konjakki, oluttaa, pakastepitsoja ja kokista. Normi lapsivapaa viikonloppu.
Kaali, jauheliha, lihaliemi, keittojuurekset ja vaikka jotain pakastepasteijoita herkuksi. :D
Sipsiä, leipää, kinkkua, oivariinia, viiniä.