Jos olisi pakko osallistua yhteen suomalaiseen tosi-tv-ohjelmaan, minkä valitsisit?
Siis ihan PAKKO. :D
Mun olis varmaan pakko mennä BB-taloon, kun taidot ei riitä mihinkään laulukilpailuihin tai muihin taidejuttuihin enkä ole hakemassa puolisoa. Missään Survivorsin tyylisessä en pärjäisi, koska olen hidas läski
Kommentit (42)
Kyselytunti Eduskunnassa, osaan valehdella vakavalla naamalla.
Onks Tanssii Tähtien kanssa tosi-tv:tä? Siihen haluisin!
Voisin olla vaikka Unelmien poikamies.
Maajussille sulhanen vai mikä se oli.
Eikös joskus ollut sellainen ohjelma, että joku julkkiskokki tuli kotiin ja haukkui sun tylsät veitset ja vanhentuneet mausteet? Voisin mennä siihen
Pientä pintaremonttia (sellainen oli joskus). Saisi asuntoon vähän uutta ilmettä TV-kanavan kustannuksella.
Olet mitä syöt, jos ei kelpaa niin sitten joku visailu vaikka Jahti. Jos on pakko olla joku teini draama niin sitten tempparit....
Arman Pohjantähden alla! :) Kulkisin vaikka hänen perässään tai jotain. :D M25
Huvila & huussi. Minulla olisi karmeassa kunnossa oleva 70-luvun saunamökki, jonka saisi remontoida.
Aikapommi ainut jota voisin edes harkita. Tosin sitä tuskin koskaan enää uusitaan.
Minä tykkäsin ihan hirveän paljon Kukkaron herraksi -sarjasta vaikka minulla ei onneksi ole rahahuolia, olen sen verran pihi. Voisin silti lähteä mukaan, aina sieltä uutta tietoa tulisi. Joku asunnonetsintäohjelma voisi olla kiva, mutta ei se sokkona, siihen ei hermot kestä. Viimeinen vaihtoehto on Koko Suomi leipoo, mutta siitä lentäisin ekana. Nyt luulen olevani hyvä leipuri, kun tein tänään korvapuusteja ja niistä tuli hyviä.
Joku sisustusohjelma jossa saisin kämpän sisustuksen uusiksi tai Haluatko miljonääriksi.
Ensitreffit alttarilla. Säkällä vois saada pildee
Ehkä joku senaatintorin konsertti livetaltiointi. Olisin siis yleisössä :) Olen varmaan jossain muinaisissa vappukuvissa ollut väkijoukossa kauppatorilla.
Uutiset.