Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko sinä rukoillut viimeisen vuorokauden aikana?
03.03.2014 |
.
Kommentit (26)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En. Minulla ei ole tarvetta valheelliseen tunteeseen, että olen muka tehnyt asioiden eteen jotakin.
Olen rukoillut. Rukoilin että saisin voimaa eroon ja ymmärrystä siihen miksi juuri minulla menee näin huonosti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen. Mutta nukahdin taas kesken niin kuin aina. Yläkerran mies ei nähtävästi jaksa kuunnella mun jaarituksia ;)
Tietenkin joka päivä että kykenisi kirjoittamaan viisaita eikä netissä kohtaisi ketään typerystä, joka ei ymmärrä yhtään mitään, vaan pelkästään vain omaa turhamaisuuttaan kirjoittelee kaikenlaista.
Todennäköisesti ukko jotenkin tyhmiä rankaisee.
OLen. Rukoilen päivittäin. Kirkossa käyn ikävä kyllä vain pari krt vuodessa. Mutta rukous!
Alue: Aihe vapaa
Olen.