Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras treffipalsta?

Vierailija
03.03.2014 |

Mikä treffipalstoista on paras? Tämä kysymys siis niille jotka ovat löytäneet netistä itselleen seuraa. Onko esim suomi24 treffit ok?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 chatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt vain hyviä kokemuksia? Noin 1,5 vuotta olen ollut haku päällä e:ssa. Tulos säälittävä; ei ainuttakaan tapaamista, viestittelyjä minimaalisesti, yhdenkään kanssa ei pidempään, profiilissa käyneitä muutama kymmenen.

Ihan asiallisen fiksusti ja hyvällä huumorilla olen ollut mukana. En mikään täysosuma ehkä, mutta kolme ja varanumero kuitenkin. Johtuiskohan siitä että olen mies.

Vierailija
4/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kysyn mikä on paras palsta, koska en halua tuhlata aikaani väärillä palstoilla. Maksullisia treffipalstoja en harkitse. 

No, nyt on profiili tehty, saa nähdä miten käy. Pitäisi varmaan ottaa myös joku kuva sinne, ei kukaan mies vastaa jos ei kuvaa ole. 

Vierailija
5/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kokemukset ovat mielestäni merkityksellisiä. Ja jos maksaa, eikö silloin ole tosissaan?

Vierailija
6/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ap:n kysymykseen (ssinkkumiehenä) haluiaisin vastauksen. Niin ja, jos joku osaisi vielä valaista, että miksi. Kaikkiahan me ollaan kauniita ja rohkeita; viehättäviä ja sivistynieitä; ahkeria ja aikaansaavia.

Mutta oikeasti, onko olemassa esimerkiksi, joku treffi-saitti, mitä suosivat -anteeksi yksinkertainen lokerointini- jossa voisi tavata enemmän kouluja käyneitä ja vastaavasti heille, jotka, eivät ole niin kiinnostuneita muusta kuin perusasioista.  - En tiedä, miten viimeisen, lokeroinnin olisi voinut ilmaista paremmin; mutta ymmärtänette mitä hain takaa.

Vierailija
7/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 22:28"]

Tähän ap:n kysymykseen (ssinkkumiehenä) haluiaisin vastauksen. Niin ja, jos joku osaisi vielä valaista, että miksi. Kaikkiahan me ollaan kauniita ja rohkeita; viehättäviä ja sivistynieitä; ahkeria ja aikaansaavia.

Mutta oikeasti, onko olemassa esimerkiksi, joku treffi-saitti, mitä suosivat -anteeksi yksinkertainen lokerointini- jossa voisi tavata enemmän kouluja käyneitä ja vastaavasti heille, jotka, eivät ole niin kiinnostuneita muusta kuin perusasioista.  - En tiedä, miten viimeisen, lokeroinnin olisi voinut ilmaista paremmin; mutta ymmärtänette mitä hain takaa.

[/quote]

Lue oma juttus. Siinä on sulle vastaus.

T: toinen "s"inkkumies.

Vierailija
8/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan vähän yksinkertainen, kun en, ainakaan heti tajunnut, mitä "8" haet takaa. - No joo kyllä mä arvaan. Mutta, mutta en vieläkään löytänyt suoraa vastausta siihen, mitä nettitreffi-palstaa suosittelet/suosittelette, jos, tai kun "ihan tavallinen" ei riitä?

Vierailija
9/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24, mutta varauksella. Mä kirjoittelin siellä neljän tavallisen ja kivan oloisen tyypin kanssa mut ennen kuin tapasin niistä ketään, niin perustin yhden feikkiprofiilin (johon imuroin kuvan venäläiseltä seuranhakupalstalta) muka 16 vuotiaana tyttönä ja otin niihin kaikkiin yhteyttä vain näin: "Moi :)"

Kolme neljästä n. 35 vuotiaasta keskustelukumppanistani alkoi pommittaa sitä feikkiprofiilia suorin seksiehdotuksin. Kahdella niistä miehistä oli itsellään teini-ikäinen lapsi.

Aika hyvin kuvaa sitä millaisia miehiä nettideiteissä liikkuu...

Vierailija
10/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tutustumaan edate.fi -deittipalstaan. 

Voit hakea palvelussa seuraa GoogleMapsin avulla, chattailla, keskustella foorumilla, kirjoittaa blogeja, muodostaa ryhmiä tai liittyä ryhmiin, tehdä kaveripyyntöjä, julkaista kuvia kaikille tai vain kavereille, lähettää flirttejä ja lahjoja ja paljon paljon muuta.

Naiset saavat rekisteröitymisen yhteydessä 3kk ilmaisen VIP-jäsenyyden. Miehille 7pv ilmainen VIP- jäsenyys. Sivusto on siis maksullinen. 

Profiilin voi poistaa halutessaan helposti oman profiilin muokkauksen kautta. 

Me emme kerää maksukorttitietoja, eikä meillä ole toistuvia maksuja.

Tervetuloa! http://edate.fi

Vierailija
11/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisiin ei kannata mennä. Ilmaisella palstalla ei harmita niin paljoa jos haku ei tuotakaan tulosta, kun siitä ei ole mitään maksettukaan. Maksullisilla sivustoilla oma naama voi myös joutua esille johonkin treffisivustoa mainostavaan mainosbanneriin, jota näytetään suosituilla nettisivuilla ympäri nettiä. Miehillä on myös se riski, että maksullinen treffisivusto on saattanut lisätä mukaan naispuolisia huijausprofiileja, joiden tarkoituksena on miesten koukuttaminen palvelun käyttäjiksi.

Vierailija
12/39 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Jos joku neitonen 25-50v välillä lukee tätä ja tuntee yleensä olevan parempi vetäytyä sivummalle keskipisteestä, juttu ei luista porukassa, smalltalk on utopiaa... pidät eläimistä, luonnosta ja työnteosta...

kirjoittele   erakkomies@luukku.com

Vierailija
13/39 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla yhtä parasta deittipalstaa. Sivuston valinta riippuu paljolti siitä, minkä ikäinen on ja minkälaista seuraa toivoo löytävänsä. Useimmilla sivustoilla näyttää olevan sekä tyytyväisiä että tyytymättömiä käyttäjiä. Menestyminen deittisivustoilla taitaa olla loppujen lopuksi enemmän seuranhakijasta kuin seuranhakupalstasta kiinni. Täällä on listattu hyviä palstoja: http://www.treffipalstat.com/

Muutamaa noista olen ehtinyt kokeilla ja hyvin ovat toimineet!

Vierailija
14/39 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 00:25"]

S24, mutta varauksella. Mä kirjoittelin siellä neljän tavallisen ja kivan oloisen tyypin kanssa mut ennen kuin tapasin niistä ketään, niin perustin yhden feikkiprofiilin (johon imuroin kuvan venäläiseltä seuranhakupalstalta) muka 16 vuotiaana tyttönä ja otin niihin kaikkiin yhteyttä vain näin: "Moi :)"

Kolme neljästä n. 35 vuotiaasta keskustelukumppanistani alkoi pommittaa sitä feikkiprofiilia suorin seksiehdotuksin. Kahdella niistä miehistä oli itsellään teini-ikäinen lapsi.

Aika hyvin kuvaa sitä millaisia miehiä nettideiteissä liikkuu...

[/quote]

Taitaa kuvata yleisemminkin sitä mitä miesten päässä liikkuu. Ei tarvitse kuin lukea Suomi24:n keskusteluiden sinkut-palstaa, niin huomaa millaista teinityttöjen ihannointia siellä esiintyy ja kuinka kolmekymppisiä pidetään siellä jo "vanhoina kurppina".

Vierailija
15/39 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Ashley Madion treffipalstaa on peestä. Siellä on vaan kasvottomia (eli ei si kuvaa) tyyppejä joista suurin osa on varattuja, ainakin miehet. Mut riippuu tietty siitä mitä haluaa. Miehet maksavat päästääkseen jäsenenksi, mutta nainen ei pääse pois jollei maksa. Jess, kivaa. Oon yeirräny pari-kolme kertaa irtisanoutua, muttei, pitäis siitä "ilostakin" maksaa.

Vierailija
16/39 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aasiandatet ja muut paskat voitte sitten kanssa unohtaa, siellähän menee rahanne ja saatte jatkuvalla syötöllä muka sinusta just kiinnostuneita ihmisiä ilmotuksia heiltä, vaikka jotkut helvetin botit siellä vastailee. JA niin se deittikin kun on siellä ulkomailla. Unohtakaa jos törmäätte.

Vierailija
17/39 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24 treffit, ei kannata. Vastauksia et miehenä sieltä saa. Paitsi feikkiprofiileilta, jotka on kirjottanu joku naisprofiili joka vääntää "hoono suomi mina puhua" tyyliin, millä lie google translatorilla väännetty. JA tunkevat joka tuutista randomia sähköpostiosotetta pyytääkseen siellä jutteluun. En tiiä mikä taho noita feikkejä siellä jakaa mutta pimeetä on.

Vierailija
18/39 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:54"]

Miksi kysyt vain hyviä kokemuksia? Noin 1,5 vuotta olen ollut haku päällä e:ssa. Tulos säälittävä; ei ainuttakaan tapaamista, viestittelyjä minimaalisesti, yhdenkään kanssa ei pidempään, profiilissa käyneitä muutama kymmenen.[/quote]

Mulla on ollut profiili 2,5 kuukautta, sinä aikana profiili on avattu n. 50 kertaa, tosin vierailuista osa on uudelleenvierailuja samoilta käyttäjiltä. Muutaman kanssa viestitellyt lyhyesti. En tiedä onko toi sitten hyvin vai huonosti.

Osa vieroilijoista on spämmibotteja, mutta sitä nyt ei voi mitenkään estää. Onneksi ne tunnistaa helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi