Hierotko klitoristasi yhdynnän aikana?
Mulla se kuuluu esileikkeihin joskus ja tuntuisi pahalta, jos päältä hinkattaisiin, kun jo sisällä tuntuu.
Kommentit (25)
En, mutta käytän vibraa jollen ole vielä tullut
Aina. En ole koskaan saanut emätinorgasmia.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:56"]
Mulla se kuuluu esileikkeihin joskus ja tuntuisi pahalta, jos päältä hinkattaisiin, kun jo sisällä tuntuu.
[/quote]
Emätintti taas vauhdissa.
En räplää itseäni koskaan missään tilanteessa.
En. Miehen pitää osata panna niin, että klitoris saa stimulaatiota.
Kerran yritin ja mies loukkaantui siitä. Hänen milestään pitäisi riittää, kun kalu on sisällä.
Kyllä vaan, joka yhdynnässä, ja aina saan orgasmin klitoris- ja emätinkiihotuksen yhdistelmällä.
Ei tulisi mieleenkään työntää sormia sinne sekaan. Miten sinne edes mahtuisi? Tai riittäisi mielenkiintoa.
Itse pidän takaapäin panoasennossa, kun mies hieroo peniksellään peppureikääni :) Usein jatketaan pimpin puolelle vielä kakkaisella kikkelillä. Sitten lopuksi nuolen terskan puhtaaksi kaikesta ruskeasta ja valkoisesta :)
En. Olen ulkoistanut sen miehelleni. Jos sekään ei auta, otan vibraattorin ja johan homma hoituu. Joskus mies ei kestä tarpeeksi pitkään, kun vibra jyrsii sitäkin, mutta se ei minua haittaa.
Siinä mitään ehdi hieroon, kun homma on ohi alta aikayksikön. En tiedä, mitä ton ukon kanssa tekisi.
No sormilla en oikein saa riittävää stimulaatiota, joten käytän tehokasta vibraa. Mutta ilman klitorisärsytystä ei minun juuri huvita yhdyntää harrastaa. Se ei tunnu kovin kummoiselta, eikä kaverin kalun koolla ole siihen asiaan ollut merkitystä. Mutta koska joko ne omat sormet tai yleensä myös se vibra ovat saatavilla, niin kyllähän yhdyntä kivaa on ja lähes aina laukean. Mutta en käsitä miksi en klitorista stimuloisi??? Se auttaa ainakin minulle ratkaisevasti.
En, mutta mies joskus.