Mistä tunnistaa wt:n Facebookissa?
Taas wt:n tuntomerkkejä listaamaan!
Minä aloitan:
- Elämäm koulu on must
- Joku hauska lisänimi, esim. Maija Höpöhöpö Meikäläinen
- Joskus myös pelkillä etunimillä/wnb-nimillä esiintyminen, esim. Tiina Janice
- Liibalaaba tmv. sivujen puujalkavitsien jakaminen
- Kataisen haukkuminen ja mamujen vastustaminen postauksissa ja toki aihepiirin uutisten jakaminen omien nasevien kommenttien kera
Jatkakaa listaa!
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 13:46"]
Siitä, että se on Facebookissa.
[/quote]
Täysin samaa mieltä, FB päivitykset ja sitä kautta ihmisten kyylääminen on niin WT. Kuten myös vauva.fi palstalla olo, tunnustan tämän WT piirteeni.
Katso peiliin, sieltä sen helpoimmin löydät.
Juuri noiden liibalaaba ja muita elämän suuria viisauksia tai mukahauskoja vitsejä jaellaan JOKA helvetin päivä. EikÄ riitä pari jakoa vaan niitä jaellaan suunnilleen 10 per päivä :D
Jos on jotain eripuraa oman miehen, sukulaisten, ystävien kesken on ihan suositeltavaa WT:lle aloittaa pienet vihjailut näistä jakamalla noita elämän viisauksia kuvia...joita lukemalla muut voivat vaan arvailla että nyt on joki vialla...
Kovan elämänkoulun käynyt
Parisuhde status muuttuu usein; vaikeasti määriteltävä, sinkku..
Poistetaan joku kavereista, otetaan takaisin, poistetaan...
Päivityksissä usein nyt riittää, en kestä enää yhtä ihmisyä, oota kerron kohta privana
Nämä kaikki liittyvät toisiinsa. Muutenkin elämä on päin persettä tai sitten ihQ
Asioita ei osata kertoa suoraan. Niistä vihjaillaan julkaisemalla Liiba Laaban, Elämään Eksyneiden ja Hymy Huulien passiivisaggressiivisia kisunkuva-aforismeja.
Oma anoppini täyttää mielestäni kaikki kriteerit.
-Elämänkoulu CHECK (no itseasiassa ei ole kyllä käynytkään muuta kuin ihan peruskoulun lapsuudessaan)
-Suunnilleen 10 jakoa liibalaabasta tai Elämään Eksyneistä päivässä
-Vihjailua joko ihan statuspäivytyksellä tyyliin "En olisi uskonut minulle rakkaasta henkilöstä tällaista.." ja sitten jos joku kysyy että mitä ihmettä niin ei varmasti paljasteta enempää
Toinen suosikki on sitten jakaa liibalaabasta sellaisia kuvia missä on jokin teksti jossa teksti on jotain seuraavan tapaista "äiti on elämäsi tärkein ihminen, älä koskaan unohdä häntä, hän antoi kaikkensa SINUN puolesta" ja tällaisia jaellaan aina jos ollaan loukkaannuttu omalle pojalle(siis mun miehelle) jostain hyvin oudosta syystä ja mieheni ei vaan enää jaksa ja ottaa hiukan etäisyyttä
-Jos joku riitelee omassa fb statuksessaan niin anoppi varmasti menee mukaan puolustelemaan tai kauhistelemaan
-Ystäviä poistellaan ja lisäillään jatkuvasti kaverilistalta, siis samoja ihmisiä :D
-On tärkeää muistaa jakaa Hyvää yötä feisbuukystäväni! liibalaaba kuva kera söpön kissakuvan joka ilta ennen kuin menee nukkumaan
Onkohan sun anoppi mun facekaveri :)
Mä en kyllä tajua tätä teidän wt-intoa :D
Mä en kyllä tajua tätä teidän wt-intoa :D
Wt-ihmisen huomaa kun katsoo erään tietyn ihmisen profiilikuvaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:11"]
Onkohan sun anoppi mun facekaveri :)
[/quote]
sun anoppi löytyy munki kaverilistalta :D
Hämmentävä toi, että WT:t haukkuis Kataista. Mä miellän Wt:t kyllä just niiksi, jotka monesti hehkuttavat kokoomuspoliitikkoja, vaikka tulotason ja muun perusteella olisivat kyllä jossakin keskusta/demari-linjalla. :D Ja se hehkutus on just sitä, ettei oikeesti ees tajua mitään politiikasta.
Yks WT-piirre vois olla aikuisella naisella profiilikuvana herutuskuva, jossa paljasta pintaa tai duck face. Niin tai kuva omasta tatunoinnista.
Riitely erilaisissa facebookin ryhmissä. Varsinkin kirppisryhmissä. Hirveää nillitystä jos joku ei vahingossakaan tietä mitä tarkoittaa av tai kuva väärässä kansiossa tai joku muu meinaa saada tuotteen naaman edestä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 14:58"]
Oma anoppini täyttää mielestäni kaikki kriteerit.
-Elämänkoulu CHECK (no itseasiassa ei ole kyllä käynytkään muuta kuin ihan peruskoulun lapsuudessaan)
-Suunnilleen 10 jakoa liibalaabasta tai Elämään Eksyneistä päivässä
-Vihjailua joko ihan statuspäivytyksellä tyyliin "En olisi uskonut minulle rakkaasta henkilöstä tällaista.." ja sitten jos joku kysyy että mitä ihmettä niin ei varmasti paljasteta enempää
Toinen suosikki on sitten jakaa liibalaabasta sellaisia kuvia missä on jokin teksti jossa teksti on jotain seuraavan tapaista "äiti on elämäsi tärkein ihminen, älä koskaan unohdä häntä, hän antoi kaikkensa SINUN puolesta" ja tällaisia jaellaan aina jos ollaan loukkaannuttu omalle pojalle(siis mun miehelle) jostain hyvin oudosta syystä ja mieheni ei vaan enää jaksa ja ottaa hiukan etäisyyttä
-Jos joku riitelee omassa fb statuksessaan niin anoppi varmasti menee mukaan puolustelemaan tai kauhistelemaan
-Ystäviä poistellaan ja lisäillään jatkuvasti kaverilistalta, siis samoja ihmisiä :D
-On tärkeää muistaa jakaa Hyvää yötä feisbuukystäväni! liibalaaba kuva kera söpön kissakuvan joka ilta ennen kuin menee nukkumaan
[/quote]
meillä sama anoppi? pakko olla!!!
Siitä että se on siellä yksityiselämällään eikä ammattikontaktien tai muun hyödyn perässä. Eli profiili on täytetty lähinnä lapsenkakalla.
Sellanen, joka vaihtaa profiilikuvaansa jatkuvalla syötöllä. Sit niitä täysin identtisiä kuvia omasta naamasta (tietysti meikattuna ja muutenkin laittautuneena) löytyy miljoona... Ja ikää vielä 30+
Keski-iällä alkanut uskonnollisuus on yksin WT:n piirre. Aletaan nelikymppisenä jutustella enkeleistä ja jakaa homovastaisia adresseja, koska Jumala.
Kyse on ihan jostain muusta kuin Jumalasta.