Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä otetaan PIZZALÄHETTI vastaan?

Vierailija
03.03.2014 |

Miten pukeudutte? Esitättekö jonkin laulun tai muun ohjelmanumeron? Kutsutteko lähetin tutustumaan huoneustoonne? Oletteko opetelleet turkinkielisiä kohteliaisuuksia? Entä muut kielet?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kyllä ihan perusvaatteissa ja ihan hyvännäköinen niin;)

Vierailija
2/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tilanteita varten meillä on eteisen kaapissa torvisoittokunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä levitetään punainen matto tieltä ovelle ja illalla kynttilöitä riviin ,molemmmin puolin. Lisäksi lapset soittavat fanfaarin ja me kaikki pukeudumme parhaimpiimme.

Tottakai näin. Eikö teillä?

Vierailija
4/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älästi.

Vierailija
5/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisväki menee ovelle alasti (nuorimmat pitsialusvaatteissa)  ja kyselee extra-salamin perään samalla haarojaan levitellen ja sormiaan nuoleskellen.

Vierailija
6/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama kuin 6. Hassua että on samat!!

Vierailija
7/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza lähetti, mikä se on ? Onko se pizza suunnilleen saman laista kuin pitsa? Vertaa esim liha pala versus filee!

Kyllä on epäoikeuden mukaista, että oikein lähettiläs käy. Täällä maalla on kuulkaas itse pitsansa tehtävä, eikä sitä teon jälkeen raski lähetellä minnekään, vaan pirtin pöydän ääressä syödään pois kuleksimasta.

Prkle että on teillä siellä maali kylissä helppoa, ihan lähettiläitä? Kateeksi käy!

Vierailija
8/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovipuhelimen kamerasta kurkkaan, onko siellä Kotipizzan nuori kundi vai vanha eukko. Jos kundi, raotan silkkiaamutakkia ja kysyn, tilasinhan varmasti fantasian kahdella isolla munalla.

Vierailija
9/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avaan oven lyhyessä silkkiaamutakissa ja sanon: "Onpa hyvä kun tulit, pizzalähetti. Kaipasinkin jotain tukevaa suuhunpantavaa!" Kehotan tulemaan sisään, kävelen edellä olohuoneeseen lanteita keikutellen ja laitan soimaan 70-lukulaista makuuhuonemusiikkia.

Vierailija
10/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:31"]

Ovipuhelimen kamerasta kurkkaan, onko siellä Kotipizzan nuori kundi vai vanha eukko. Jos kundi, raotan silkkiaamutakkia ja kysyn, tilasinhan varmasti fantasian kahdella isolla munalla.

[/quote]

Missä päin vanhat eukot kuljettavat pizzoja? Voisinkohan hakea paikkaa?

Vierailija
11/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun burkhaan ja luen säkeitä Koraanista.

Vierailija
12/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan yleensä paidan ja rintsikat pois ja menen microfarkkushortseissani ja korkkareissa ottamaan pizzalähetin vastaan.

Vierailija
13/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pizza on italialainen ruoka, olemme koko perhe opiskelleet työväenopistossa italian kieltä ja kulttuuria. Sitten kun lähetti saapuu, me huudahtelemme ihastuksesta italiaksi ja puhumme toistemme päälle temperamenttisesti.

Viimeksi lähetti teki lastensuojeluilmoituksen, kun isännän temperamentti kuohahti vähän liikaa, koska oliivit puuttuivat.

Vierailija
14/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otamme lähettilään vastaan ykköset päällä, molempien maiden kansallislaulut tulevat nauhalta (olemme tavallista keskiluokkaa). Naapurin ökyperheessä kansallislaulut soittaa oikea orkesteri.

Vierailija
15/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ovelle alasti ja kysyn, miten olisi maksun laita. Sitten yleensä ohjaan pizzalähetin makuuhuoneeseen. Ainoa ongelma on, että pizza ehtii jäähtyä maksusuorituksen aikana. Olisiko kellään mitään vinkkiä tähän?

Vierailija
16/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:39"]Missä päin vanhat eukot kuljettavat pizzoja? Voisinkohan hakea paikkaa?[/quote]

Eräässä Helsingin Kotipizzassa ainakin on töissä vanhempi naisihminen. Hae ihmeessä, näiden tarinoiden perusteella taidan hakea minäkin.

Vierailija
17/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä = kuljettaa känkkyä kotiin, ei pelkästään pyörittele taikinaa.
- nro 19

Vierailija
18/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on tullut hyviä pizzalähetin vastaanotto-seremonioita, mutta entäs pizzalähetin hyvästeleminen, kuinka se teillä tapahtuu? Oon vähän noviisi vielä näissä pizzantilaamis-asioissa ja siihen liittyvissä protokollissa. Olisikohan jossakin kansalaisopistossa pizzan tilaamiseen liittyvä kurssi? Voisikohan samalla kurssilla myös valmistaa pizzalähetin vastaanotto -asut koko perheelle? Vai onko siihen kokonaan eri kurssi?

Vierailija
19/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiinnostunut erilaisista kulttuureista ja siksi pyydänkin aina lähetin kahville. Kyselen taustoista, tilanteesta kotimaassa ja opettelen muutaman sanan lähetin äidinkieltä. Tällä tavalla monikulttuurisuus on rikastuttanut henkistä elämääni, joka muuten olisi köyhä ja kapea ja pelkän Aleksis Kiven ynnä muiden epävakaiden impiwaaralaistaiteilijoiden varassa.

Ilman pizzalähettejä itse asiassa koko Suomi olisi ummehtunut jo kauan sitten omaan sisäsiittoisuuteensa.

Vierailija
20/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pizzalähetti soitti vahingossa ovikelloamme, kun tilaus oli tehty naapurirappuun. Mulla oli papiljotit päässä ja kotitakki päällä ja liian isot villasukat jalassa. Voi että hävetti. Varmaan koko kaupunginosamme on kauhistelun aiheena jossain pizzalähettien ay-illoissa ja pikkujouluissa.

Saako ne edes mitään likaisen työn lisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi