Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kesämökkiäni hallinnassaan pitävä henkilö vaatii referenssejä väitteelle sen vaarallisuudesta, kun haluan teettää siellä kuntotutkimuksen :(

Vierailija
09.11.2020 |

:(
Ihme tampio. Niitähän siinä kuntotutkimuksessa olisi ikään kuin tarkoitus kartoittaa :D
Ja siis mun ei tarvitse todistella hänelle yhtään mitään ollakseni oikeutettu kuntokartoituksen tekoon. Olen mökin omistaja.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sam ap, joka pari päivää sitten vinkui, kun mökin hallintaoikeus on isän leskellä (äitipuolella).  Ap suoltaa samaa p*skaa eri nyansseilla!

Porvoosta ovat kotoisin...

Vierailija
22/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lahjoitus tapahtui 2001, sen jälkeen siellä ei ole kunnostettu mitään muuta, kuin yhden talon katto kun se jo vuosi sisään. Eiköhän akka ole korvausvelvollinen, jos talossa on seinissä sen seurauksena lahoa. Samoin saunan katto varmaan jo vuotaa jne.

Jos luopuu hallintaoikeudestaan nyt, jätän hänet rauhaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kostaa hänelle sen puuttumisensa meidän elämäämme MUN mökillä, jonka MUN mummini oli ostanut MINUA ja MUN isää varten, ei tätä kakkapierua varten. Kostan niin lujaa kuin ikinä vain voin ja osaan, enkä sääli kyllä YHTÄÄN, jos mielensä pahoittaa. Miksi säälisin?

Ap

Vierailija
24/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion kostaa hänelle sen puuttumisensa meidän elämäämme MUN mökillä, jonka MUN mummini oli ostanut MINUA ja MUN isää varten, ei tätä kakkapierua varten. Kostan niin lujaa kuin ikinä vain voin ja osaan, enkä sääli kyllä YHTÄÄN, jos mielensä pahoittaa. Miksi säälisin?

Ap

...kostan, koska se oli selkeästi väärin häneltä minua ja miestäni kohtaan ja olen siitä kärsinyt. En anna kenenkään s a a t an a n mulkun aiheuttaa mulle kärsimystä, ilman, että kostaisin sen heille.

Ap

Vierailija
25/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, onko sun alustaksi taas luiskahtanut ulos kun noin kiukuttaa.

Vierailija
26/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alustaksi..? Eeeeiii... enpä usko...

Ap

Vierailija
27/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan syy on se, että akka puuttui minun elämiseeni omalla mökilläni eikä suostunut allekirjoittamaan sopimusta siihen.

Ap

Vierailija
28/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan syy on se, että akka puuttui minun elämiseeni omalla mökilläni eikä suostunut allekirjoittamaan sopimusta siihen.

Ap

Tällaiset teot, ne kostetaan.

Ap

Vierailija
29/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä hautakiviasiassa kävi?

Vierailija
30/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta teidänhän mielestänne tämä leski on täysin tolkun ihminen ja kaikenlisäksi tosi ihana ja oikeassa :’D

Mihinkään pyyntöön antaa avaimia ei tule muuta kuin shakki-pulu -vastauksia. Läski luulee olevansa voitolla 😉

Ap

No suhun verrattuna leski, ja ihan kuka tahansa, on täysin tolkun ihminen ja kaikenlisäksi tosi ihana. Oikeassa ei välttämättä, mutta ei kuitenkaan ole tuollainen sun kaltainen ihmisperse. 

Vierailija
31/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta teidänhän mielestänne tämä leski on täysin tolkun ihminen ja kaikenlisäksi tosi ihana ja oikeassa :’D

Mihinkään pyyntöön antaa avaimia ei tule muuta kuin shakki-pulu -vastauksia. Läski luulee olevansa voitolla 😉

Ap

No suhun verrattuna leski, ja ihan kuka tahansa, on täysin tolkun ihminen ja kaikenlisäksi tosi ihana. Oikeassa ei välttämättä, mutta ei kuitenkaan ole tuollainen sun kaltainen ihmisperse. 

Millälailla voit sanoa, että kukaan, joka on väärässä, on ihana? Sellaiset ihmiset nimenomaan ovat pahoja ja muiden satuttajia. Oikeassa olevat ovat hyviä, tolkun ihmisiä ja ihania.

Ap

Vierailija
32/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä raivoat, solvaat, huudat ja uhkailet tavalla, joka lievästi ilmaistuna vaikuttaa luonnehäiriöiseltä. Oletko sä oikeassa elämässäkin tuollainen, vai onko tämä palsta vain sinun paineenpurkaus paikka? 

Vierailija
33/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä ne referenssit perceesees.

Vierailija
34/34 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän, että ette nostaisi tämän henkilön ketjuja enää ylös kommmentoimalla niihin. Hän on mieleltään sairas ja etsimme parhaillaan sopivaa hoitomuotoa.

T. Ismo (ex-mies)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi