Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle Areenan äänet eivät toimi

Vierailija
02.03.2014 |

Toimiiko muilla Yle Areena normaalisti? Yritin katsoa Au pairit Lontoossa -ohjelmaa (ja kokeilin myös muita ohjelmia nähdäkseni, toimiiko äänet niissä), mutta äänet eivät kuulu. Eilen katsoin kaksi jaksoa ihan normaalisti, mutta kun olisin aloittanut kolmannen, ei kuulunut ääntä. Päivitin sivua, suljin sen, kokeilin muita jaksoja, kokeilin tänään uudelleen (kone sammutettu välissä), eikä mitään. Muilla sivustoilla (esim. Youtube) äänet toimivat, enkä ole mykistänyt Yle Areenan videoitakaan.

Osaako joku sanoa, mistä voisi johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa vikaa eilen ja tänään... en osaa sanoa. joku heitti että silverlight kandee päivittää, se on sellanen ohjelma mikä tsekkaa ettei käytettävä sivusto ole asiaton. toinen kamu sytti javaa, mutta sen poistaminen ei muuttanut tilannettani. joten päivitän silverlightin ja jos ei auta niin raavin hetken päätäni, avaan spotifyn ja alan siivota. reality sarjaa kerrakseen ;) 

Vierailija
2/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ekan sivun Niinistö ja Ukraina-klippiä ja toimi ihan ok.

Voisiko sulla olla joko koneen äänentaso tai sitten siinä Ylen videon säädössä mute. Mulle on joskus käynyt niin että kun käytän vuoroin kosketuslevyä ja nuolia on alanuolella mennyt videon ääni mutelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda selainta.

Vierailija
4/6 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin ekan sivun Niinistö ja Ukraina-klippiä ja toimi ihan ok.

Voisiko sulla olla joko koneen äänentaso tai sitten siinä Ylen videon säädössä mute. Mulle on joskus käynyt niin että kun käytän vuoroin kosketuslevyä ja nuolia on alanuolella mennyt videon ääni mutelle. 

Miten Ylen videon säädöstä saa mykistyksen pois? Ei reagoi kosketukseen. Mykistyksen vierressä settings nappulasta saan vain nopeuden säädöt esiin. Puhelimen kosketusnäyttö toimii muuten mutta tuo mute kohta ei reagoi kosketukseen.

Vierailija
5/6 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vanha ketju, mutta... oma asiani sivuaa tätä, enemmän tai vähemmän.

Minua siis on ärsyttänyt, kun Areenassa jaksosta toiseen siirryttäessä täytyy aina poistaa mykistys uudestaan. Uusi jakso siis alkaa aina mykistettynä. Käytän Firefox-selainta. Ratkaisu tähän on selaimen asetuksissa, ei Areenan: klikkaa osoitekentän vasemmassa päässä lukon oikealla puolella olevaa ikonia, jossa on poikittaisia ympyrään päättyviä viivoja (säätimiä). Avautuvassa valikossa voi valita, miten Areena saa toimia videoita toistettaessa, eli mitkä käyttöoikeudet sivustolla on. Valittavana on autoplay-vaihtoehdot: estä kuva ja ääni, estä ääni, salli kuva ja ääni.

Minulla oli äänen esto päällä. Sallin nyt kuvan ja äänen ja enää ei ärsytä!

Vierailija
6/6 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lakkaa padilla cromen kautta areenaa telkkarista katsoessa joskus äänet kuulumasta. Joudun laittaa padista äänet päälle.