Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pääkaupunkiseudulla kauneushoitolaa, jossa lapsi voisi saada kynsienlakkausta tms?

Vierailija
09.11.2020 |

Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulta kauneushoitolaa/kosmetologia, jonne voisin mennä 7v tyttäreni kanssa ”tyttöjen päivään”, eli ostaa molemmille esim.pienimuotoisen manikyyrin (käsien liotus, rasvaus, lakkaus) & jaloille joku vastaava, 😊

Tyttäreni on pitkään haaveillut pääsevänsä ”kauneushoitolaan”, haluaisin yllättää hänet!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en asu pk-seudulla, mutta kuulostaa ihanalta! Kun olin pieni niin mekin tehtiin äidin kanssa aina lauantaisin saunapäivänä kasvonaamioita ja jalkakylpyjä. Tyttärellesi jää varmasti kivoja muistoja ☺️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan kosmetologi tai kauneusalan yrittäjä vinkata? :)

Vierailija
5/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut että jalka tai kösihoitoihin ois missään mitään ikärajoja, rakennekynsiä ja muuta missä käytetään vahvoja kemikaaleja ei tietenkään pienille lapsille tehdä.

Vierailija
6/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapselle pitäisi tehdä kynsien lakkauksia yms? Minä en ole ikinä lakannut kynsiäni, ja hyvin on pärjätty.

Vierailija
7/10 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapselle pitäisi tehdä kynsien lakkauksia yms? Minä en ole ikinä lakannut kynsiäni, ja hyvin on pärjätty.

Sitähän täs kysyttiinki. Ketään ei kiinnosta sun pärjääminen.

Vierailija
8/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas, tässä äiti yrittää ilahduttaa lasta ja sinä pilaat tämän ilon!? Voimia sinulle....!

Vierailija
9/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologikoulu? Ottaakohan vastaan näin epidemia-aikana?!

Vierailija
10/10 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kosmetologille mitään ikärajaa ole. Totta kai kuka tahansa yrittäjä ottaa maksavan asiakkaan vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi