Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monien bloggaajien tai instagram päivittäjien tulot ovat ihan älyttömiä, ja me kuluttajathan sen loppujen lopuksi maksetaan.

Vierailija
09.11.2020 |

Miten tämän hullutuksen saisi loppumaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tyhjänpäiväisiä tolloja ole pakko klikata. Rupee tulot tippuu.

Vierailija
2/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua kaivaa? Toisaalta menettävät myös yksityisyytensä ja monesti vievät sen lapsiltaankin, jotka ei edes kykene antamaan lupaa haluaako olla kaiken kansan nähtävillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se älytöntä, mutta ilmeisesti ne markkinointirahat kuitenkin johonkin syydetään, oli se sitten bloggari tai perinteinen mainos.

Vierailija
4/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka seuraa jotain bloggaajia? Miksi?

Vierailija
5/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse yrittänyt luoda sisällöltään laadukasta ja kiinnostavaa blogia? Minun yritykseni ovat tyssänneet parin postauksen jälkeen. Kunnollisen sisällön luominen vaatii aikaa ja vaivannäköä, eivät teksti ja kuvat itsestään synny.

Vierailija
6/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, moni maksaa. Minä en maksa, en osta koodeilla mitään. Jos tuote kiinnostaa ostan sen alesta ilman, että tuen kenenkään blogistin tai "somevaikuttajan" tyhjäntoimittamista.

Vierailija
7/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa niistä jauhaminen! Mä käyn joskus Uliksen aihe vapaalla, eikä siellä muuta tehdäkään kuin vatvotaan jonkin bloggaajan puuduttavan elämän käänteitä. En tajua, ketä nämä jaksavat kiinnostaa. Kyllä mäkin joskus vuosua sitten luin jotain Puutalobabya ja Asikaista luin kunnes se lopetti, mutta että keskustelisin siitä, mitä joku somettaja sanoi jossain storyssaan tai mitä joku toinen oli ostanut... voi hyvä luoja sentään.

Vierailija
8/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi