Nykymiehet vain pelaavat
tietokonepelejään. Muuhun niistä ei sitten olekaan.
Kommentit (64)
Kun oma mies pelaisi tietokoneella, niin olisin onnellinen. Nyt pelaa pleikkarilla.
PC:llä pelaava n29
Aisa kirjoitti:
Naiset nyt vain ovat totaalisen tylsiä ja ilman jalkojenvälissä olevaa hupikonetta miehille täysin turhia rahareikiä.Olen elämäni aikana tavannut vain muutaman naisen joka on mielenkiintoinen muutenkin kuin luotua käyttötarkoitusta varten.Vai onko täällä vinkujissa ketään kenen kanssa voisi puhua tähtitieteestä,urheilusta ja politiikasta JÄRKEVÄSTI
Työni kuvaan kuuluu ymmärtää urheilua ja politiikkaa edes jonkinverran. E-urheilua ymmärrän parhaiten ja työkaverini kysyvätkin apuani aika usein e-urheiluun liittyvissä asioissa.
Olen sinkku 27 nainen ja pelailen päivät pääskytysten :D kivaa on. Olisi outoa jos joku mies valittaisi miun pelaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku 27 nainen ja pelailen päivät pääskytysten :D kivaa on. Olisi outoa jos joku mies valittaisi miun pelaamisesta
Tapasin exäni onlinepelissä ja jossain vaiheessa hän alkoi nalkuttaa mulle mun pelaamisesta 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kun oma mies pelaisi tietokoneella, niin olisin onnellinen. Nyt pelaa pleikkarilla.
Täällä yksi pelaava ja konsoleita keräilevä n32 🙋🏻♀️ PC:llä pelailin lapsuuden ja nuoruuden. Commodorella aloitin aikoinaan. Luojan kiitos löysin itselleni peleihin intohimolla suhtautuvan miehen. Ihme nillitystä tällä palstalla liittyen ihmisten harrastuksiin. Pelaaminen ei ole sen ihmeellisempää tekemistä kuin kirjojen lukeminen, äänikirjojen kuuntelu tai vauva-palstailu.
Kaljalla tai kylärinksaako pitäisi olla vetämässä?Onneks oon sinkku niin saan pelata vaikka koko illan jos haluan.Ei oo kukaan kyttäämässä.
Kaikki on nykyään pilalla ja perseestä
Totuus on että naisella on tasan yksi annettava miehelle muuten olette jäätävän tylsää porukkaa.Miehen kannattaa käyttää maksullisia palveluja ja viettää hyvä poikamies elämä
Huvitta sanonta pelaa e-urheilua.
Ei mitään tekemistä urheilun kanssa.
Pelasin viimeksi tietokonepeliä muistaakseni 1986. Kaverilla oli kuusnelosessa Indiana Jones.
Meillä pelataan molemmat, sekä mieheni että minä.
jahas, ei tämä baittisi ottanut yliksellä tulta alle vaikka olit oikein hienon photoshoppauksen tehnyt avaukseen ja nyt yrität uudestaan täällä?
nykynaiset vaan somettaa ja tyrkyttää kuviaan joka paikkaan
Entisaikojen playboyt vertailivat kikkeleidensä pituuksia - nykyaikana raskausarpien...
Vierailija kirjoitti:
JIHUU VIDEOPELEJÄ!!! KATO MÄ OON JOKU MUU KUIN OIKEASTI!!! PIUPIU KATO NYT SE AMPUU TUOTA KATO NYT!!! WAHUU BINGBONG!!!
Taas on aamulääkkeet jäänyt ottamatta. Hopi hopi, äkkiä korjaamaan tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on koko ajan kasvava ilmiö - mitä sellaista nainen/perhe tarjoaa miehelle, jotta kannattaisi lähteä mukavuusalueeltaan ilman paluumahdollisuutta?
Seksi ei enää tehoa, koska nettiwänkky on vaan niin paljon nopeampaa ja vaivattomampaa?
Mutta onko tästä jotain haittaa? Antaa miesten tyytyä nettimaailmaan, niin on sitten vähemmän parisuhteessa pettyneitä naisia.
Älä murehdi, tämä on vain välivaihe evoluutiossa. Pian naiset alkavat kehittyä miesten mieltymysten mukaiseksi. Nännien muoto alkaa muistuttaa joystickiä, päähän ilmestyy kolmassilmä yms jotta mies voi pelata vaikkapa hedelmäpeliä työntämällä peniksensä naiseen jolloin silmät alkavat pyötiä päässä pysähtyen joko merkiksi voitosta jolloin pepusta kolisee pelimerkkejä tai sitten ei jne...
Nykynaiset vaan somettaa kokoajan