Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkin keskusta halvin ruokakauppa?

Vierailija
02.03.2014 |

Hei!

Voisitteko kertoa minulla halvin ruokakauppa keskustassa, Helsingissä?

Muutin perheeni kanssa itäinen Helsinkistä keskustaan. Tarkemmin, Hietalahti.

Kertokaa minulla halpoja ja hyviä ruokakauppat täällä keskustassa (Rautatientori, Kamppi, Ruoholahti, Punavuori, Eira, Hietalahti, kaikki lähialueet, suunnalla)?

Kiitos teille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan kaupat ovat kaikki todella kalliita verrattuna idän kauppoihin. Lidl (löytyy ainakin Kampin keskuksesta) lienee edullisin, mutta valikoima ei ole niin huikaisevan suuri. Itse käyn lähinnä Kampin K-Supermarketissa ja asematunnelin S-Marketissa, jotka ovat melko samanhintaisia - ehkä S-Market on hitusen edullisempi.

Ruoholahdesta löytyy Citymarket, mutta en näe sen olevan niin paljon edullisempi, että lähtisin sinne autottomana ostamaan isoja määriä ruokia täältä Etu-Töölöstä. Mutta jos teillä on auto, niin voisi olla ihan hyvä idea käydä hakemassa kerran viikossa autolla isompia määriä noista edullisemmista automarketeista.

Vierailija
2/4 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun missään tapauksessa kannata tehdä ostoksia keskustan pienissä S-marketeissa/K-marketeissa tai muissakaan marketeissa, paitsi Lidlissä (esim. Kampin kauppakeskus tai Kurvi Sörnäisissä). Hyvät lihatarjoukset ym. tarjoukset ovat isoissa automarketeissa Kehäteiden varsilla. Miksi et kävisi Hakaniemestä lähtevän Hämeentien etnisissä putiikeissa? Niissä on lihaa alle 10 eur/kg. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä usein tuotteita Lidl myymälästä, joita haluan. Valikoima ei ole hyvä. Leipää, hedelmiä, kasviksia sieltä saattaa ostaa. Olisi parhain kuitenkin kaikki ostot ostaa yhdellä kerralla, ei monissa eri kaupoissa. Arkipäivänä ei ylimääräistä aikaa.

Olen melkein aina viime aikoina Bulevardi S-marketissa vieraillut. Olen laittanut merkille, että siellä kovin kallista.

Auto on. Citymarket tuttu paikka, joitakin kertaa olemme käyneet. Iso valikoima on ++.

Keskustassa pienet kaupat ilmeisesti ottaa suuria summia. Harmi. Hämeentien etniset putiikit? Kiitos ideasta! Kun ajan siitä ohi, voi mennä katsomaan mitä tarjottavaa heillä on.

Vierailija
4/4 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma meillä. En ole vielä löytänyt laajan valikoiman kauppaa jossa hintataso olisi kohtuullinen. S-market ja Stocka on meidän kaupat paremman puutteessa.

Odotin kovasti, että Hakaniemen Sokoksen tilalle olisi tullut Prisma vaan tulikin joku meikkikauppa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi