Kun kysyy joltakin mistä olet ostanut tuon vaatteen...
Vastaus on yleensä aina en muista! Miten niin ei voi muistaa? Kyllä itse muistan mistä olen mitäkin ostanut. Sanotaanko näin koska ei haluta toisen ostavan samanlaista?
Kommentit (15)
Kyllä mä muistan useimmat, mutta tosiaan kun omistaa paljon vaatteita niin ei välttämättä niitä kaikkia muista.
Mä en ihan oikeasti muista... Tilaan yleensä kaikki vaatteeni netistä enkä ainakaan aika tavallisista vaatteista muista mistä ne tuli tilattua.
En mä vaan muista! Jos oikeasti kiinnostaa, pyydän kysyjää kurkkaamaan niskassa olevaa lappua. Ja kertomaan mullekin mitä mulla on päällä
Ei haluta kertoa, jos se on halpahallista tai joissakin piireissä ei haluta kertoa, että se on jostain kalliista pikkuputiikista.
Minä kyllä sanon, jos vain muistan. Oli se sitten edullisin kirppislöytö, prismasta, vero modasta tms... En yleensä mitään älyttömän kalliita ostakaan, vaan normaaleja mitä varmaan jokaisella melkeen on vara ostaa.
Itse kyllä sanon jos muistan. Tosin paidoista paha sanoa, niitä kun on h&m, bubbleroom,lindex, meen niissä iha sekasi!
Mä en kyllä muista. Ostan paljon eri nettikaupoista, ei vaan voi muistaa... Mulle ei muutenkaan jää helposti nimet mieleen (merkit, ihmisten nimet, kauppojen nimet, musiikkikappaleiden nimet).
Oikeasti. Vaikka ihmettelen kyllä, mitä joku sillä tiedolla tekee. En ikinä itse ostaisi SAMAA vaatetta, mitä jollakin ystävälläni tai työkaverilla jo on. Se vasta on mautonta.
Mulla ei ole tuollaista ongelmaa, vanhojen vaatteiden kohdalla en tosiaan muista ja mulle on ihan sama vaikka olisin ostanut vaatteet jostain kirppikseltä tai Prismasta, kerron kyllä.
Jos mulle käy kauniisti halvemmatkin vaatteet päälle, miksen voi sitä kertoa, taidostahan se on kiinni, miten osaa pukeutua, ei vaatteen hinnasta?
http://stylenews.peoplestylewatch.com/2011/02/10/michelle-obama-35-dollar-hm-dress/
http://atstudio5.files.wordpress.com/2011/02/ori_f9cd121add7694.jpg
This isn’t the first time the First Lady stepped out in an H&M selection. She’s been seen boldly gracing the public in a sexy stripped sheath dress which she paired up with a thick black belt and some low-heeled black pumps. I don’t think I’ve ever seen here in anything over 3-inches. I’d be amazed if she did wear some, or perhaps I just haven’t been paying that much attention.
Olen tosi ylpeä siitä, että esim. tyttäreni osti vanhojentanssi mekkonsa kirpparilta, kehuen siitä kertoo kaikille.
Hintaa oli peräti 15e ja upea on nuori nainen. Hinnassa oli jo asusteetkin mukana.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:00"]
Tai ei haluta myöntää, että se on Prismasta, Lindexistä tms...
[/quote]
Mulla on kyllä päinvastoin, sanon en muista kun en kehtaa sanoa että kyseessä on kallis vaate. Tyhmää, tiedän.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:43"]
Mä en kyllä muista. Ostan paljon eri nettikaupoista, ei vaan voi muistaa... Mulle ei muutenkaan jää helposti nimet mieleen (merkit, ihmisten nimet, kauppojen nimet, musiikkikappaleiden nimet).
Oikeasti. Vaikka ihmettelen kyllä, mitä joku sillä tiedolla tekee. En ikinä itse ostaisi SAMAA vaatetta, mitä jollakin ystävälläni tai työkaverilla jo on. Se vasta on mautonta.
[/quote]
Ei sillä tiedolla mitään tee, se on vaan sellaista sosiaalista rupattelua. Multa saa ainakin kysästä ja kerron jos muistan ja kysyn toisinaan samaa itsekin. Ei se tarkoita, että olisin kiilu silmissä ryntäämässä ostamaan itselleni kopiotyyliä, vaan osoitan kiinnostusta myönteisessä mielessä ko. henkilön tyylitajuun. Jos kolttu on vaikkapa prisman alelaarista, voi siihen kommentoida: kylläpä osaat tehdä löytöjä! tms. mukavaa.
Minä olen tottunut kommentoimaan ja huomioimaan myönteisesti kanssaeläjieni habitusta ja persoonaa, ei sen syvällisempiä syitä "uteluihin". Harmi toki, jos joku pitää sitä tungettelevana, mutta sittenhän voi juuri sanoa ettei muista : )
Eiköhän just siks, ettei osteta samanlaista. Mäkin meinaan muistan aina, mistä ostettu tai tunnistan mistä ostettu. :D